Despre sâni şi alte organe fireşti

O mamă hrăneşte copilul la sân. În mall. Aşezată pe un fotoliu din plastic. E româncă. Lumea trece pe lângă ea, unii sunt uşor insistenţi cu privirea. Eu sunt insistent la tabloul de ansamblu. Unora li se citeşte uimirea pe chip, alţii vor doar să pară indiferenţi. O prietenă de-a femeii, în picioare, îşi hrăneşte la rândul său copilul, dar cu biberonul. Am avut impresia că este uşor invidioasă pe amica ei care îşi alăpta copilul din propriul corp. Şi avea o oarecare tendinţă de a acoperi tabloul cu mama cu pruncul la sân.

Cu un an în urmă am mai văzut acelaşi tablou, cu decorul schimbat, în parc. Oamenii s-au comportat şi atunci firesc faţă de această necesitate a semenului lor. Pur şi simplu, sânii femeii care alăptează şi-au pierdut calitatea sexuală în ochii spectatorilor.

De multe ori mi s-a întâmplat să întâlnesc pe străzi bărbaţi care urinau, langa un copac, un stâlp, un gard. De absolut fiecare dată am observat că oamenii fie au ocolit zona fie au întors privirea, dezgustaţi de tabloul apărut din senin. Oamenii nu s-au mai comportat firesc faţă de această necesitate a semenului lor. Pur şi simplu, penisul bărbatului care urinează devine un monstru al sexualităţii, al obscenităţii şi decadenţei.


De foarte multe ori, la mare, pe plajă am văzut femei cu sânii dezgoliţi de vreun val sau pur si simplu de o mişcare a corpului. Şi stăteau, şi stăteau şi stăteau aşa până la vreo cinci minute. După care brusc, cu o mişcare ruşinată trăgeau sutienul la loc. De fiecare dată m-am întrebat, cum dracu e posibil să rămâi dezvelit în părţile intime şi să nu simţi? Adică, e posbil ca un bărbat să umble cu ştromeleagul în vânt şi să nu simtă briza? Există vreo diferenţă între pielea sâinilor femeilor şi cea care acoperă organul masculin? E oare posibil ca epiderma femeilor să fie mai puţin sensibilă? În plus, o femeie are sânii mult mai aproape de raza vizuală decât un bărbat burtos are organul.

Un comentariu:

Anonim spunea...

In opinia mea, nu poti compara reactia oamenilor fata de o femeie care alapteaza in public si un barbat care urineaza in public. Asta nu pentru ca este vorba de o femeie sau un barbat, nu are legatura cu oraganele, pe cat are legarura cu activitatea. Poate era mai potrivit sa compari reactia oamenilor fata de un barbat care urineaza in public, sau fata de o femeie. Reactia oamenilor cred ca ar fi cam la fel de dezgustata pentru amandoi. Poate ar fi mai uimiti de ea, pentru ca nu totdeauna vezi un on stand pup sa faca balti. Problema aici e locatia si respectul fata de resul oamenilor. Da, urinatul este un proces natural, pentru care, exista peste tot toalete. Partea de respect fata de oameni este sa nu confundam un spatiu public cu o toaleta publica, nimeni nu vrea sa miroasa/ calce in dejectii cand umbla pe strada si mai ales in parcuri. In rest sunt de acord cu tine, referitor la subiectul pe care l-ai prezentat. Explicatia e simpla si veche, chiar antica as spune.

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...