Anti Anti

Descopăr pe facebook, care mă surprinde în fiecare zi cu minunăţiile lui, un grup – anti antena 3. Bă eşti prost? Cum anti antena 3? Peste 7.000 de oameni s-au reunit într-un grup împotriva unui post de televiziune, deşi bănuiesc că magazinele nu le-au vândut televizoarele fără telecomandă? Şi nici nu cred că rcs&rds sau telekom le-a scos absolut toate celelalte canale din grilă.

Adică de ce dracu aş intra eu într-un astfel de grup, dacă urăsc Antena 3 atât de mult încât sunt anti? Dacă nu sunt interesat îl scot din grilă, îl pun la coadă, lângă cele 4 posturi maghiare. Ce să vorbesc cu oamenii care urăsc, ca şi mine, un post de televiziune? Ce subiecte dezvoltă? Bănuiesc că subiectele se învârt în jurul Antenei 3, nu? Dar dacă eu urăsc Antena 3, deci nu mă uit la postul în cauză, ce dracu vorbesc cu oamenii?

„Bă, băiatule, când îl văd pe Mircea Badea, deşi nu mă uit la emisiunile lui, îmi vine să sparg televizorul”, sau „Ce vorbeşti mă, mie, când soacră-mea vrea să se uite la telenovele dar io-l urăsc atât de mult pe Gâdea încât pun telecomanda sub cheie, îmi vine să vomit”. Aşa?

Ceea ce mi se pare mai grav decât apartenenţa stupidă a unor oameni care vor să demonstreze că au ceva în cap, dar nu sunt în stare să găsească rolul unei telecomenzi, este ura. Total nejustificată, pentru că, oricât am căutat nu am găsit niciun grup anti duck tv, anti agro tv, anti taraf tv sau anti superone HD. Şi pun pariu că în spatele oricărui post enumerat se găseşte câte un mogul care încearcă să facă jocurile cuiva.


Eu mă declar anti prostie, se bagă cineva?

Niciun comentariu:

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...