nr 2, politicieni in romania


Nici nu stiti ce sensibilitate am eu in suflet, dar nu stiu sa ma exprim. Daca as sti, as vorbi mai frumos decat Liiceanu si Plesu.
Am citit Manualul razboinicului luminii cu doua markere. Cu galben am subliniat pasajele care mi-au placut si unde m-am identificat cu eroul cartii, iar cu verde pe cele care nu mi-au placut si nu le-am citit.
Daca ma respecti o data, te respect si eu tot o data. Daca nu ma respecti o data, eu nu te respect de cinci ori.
Stiti cat de mult scuip eu televizorul la mine acasa? Cum vad un nenorocit care vorbeste de binele public, cum ii trag un scuipat.
Dupa ce-am vazut filmul Mihai Viteazul, mi-am zis ca vreau sa fac si eu pentru Romania ce-a facut Mihai Viteazul sau macar Amza Pellea.
Ma sperie atractia acestui partid care o are la populatie. Am vorbit cu varu-meu Giovanni si cu Victor sa facem un partid care sa fim mai tari ca fratii Kennedy. Am fi condus Romania . Dar n-au vrut, fraierii.
Partidul Noua Generatie are o orientare de centru, cand la stanga, cand la dreapta, de la caz la caz. Partidul Noua Generatie va fi biserica politicii romanesti, iar eu voi fi Sfantul Petru.
Eu sunt presedintele presedintilor presedintilor.
Am promis ca pe tradatorul asta de Dan Voiculescu o sa-l distrug pana cand o sa-l nenorocesc. Tariceanu, VIP? Va spun eu ce VIP e, Very Inportant Papagal.
Auzi la el, ce tupeu obraznic! Eu am ajuns aici pe labele mele de urs si pe sabia mea.
Eu cu viata mea, in fiecare dimineata de cand ma dau jos din pat, fac istorie.
M-am lasat de fumat fiindca daca fumam insemna ca tigara era mai puternica decat mine, si-atunci cum mai puteam eu sa conduc tara ?
M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat. In schimb, Marian Iancu e obraznic si umbla cu tot felul de jargoane care nu e bine sa le dai la presa.
La botezul copilului lui Dica am baut sampanie si dupa aia am spart paharul fiindca asa sunt eu: sunt un om care am sentimente care traiesc.
Steaua va purta zimbrul lui RAFO pe piept pentru un milion de euro. Asta inseamna ca Steaua nu-si murdareste tricourile decat pentru sume care merita. Doua ore si jumatate eu n-a existat nici o secunda in care sa nu fiu campion.
Daca marcam un gol la inceput, pe urma putem si sa jucam si la 0-0. N-are cum sa ma bata Copos pe mine in postul Pastelui. El e utecist, eu sunt crestin.
Pai credeti ca Dumnezeu nu vede? Middlesbrough s-a calificat in fata lui Basel fiindca mi-a facut mie Dumnezeu placerea sa jucam cu ei si sa-mi iau camasi din Anglia .
Meritul pentru titlul castigat de Steaua e 50% al lui Olaroiu si 50% al lui Protasov, dar cel mai mare merit e al meu. Daca tot pupa icoanele de dimineata pana seara, Iordanescu trebuia sa se inscrie intr-un partid crestin-democrat, nu social-democrat.
Atunci cand sunt suparat, ma retrag intre oile mele si ma linistesc.
Pe tata nu putea sa-l atinga nici o femeie, ca-i zicea: "Ia mana de pe mine, ca-mi moare o oaie"

5 comentarii:

Anonim spunea...

Am ras continuu!!!!
Radicalule!
Desi esti asa de "suparat, suparat sunt iara suparat" ai maaaaaaaareeeeeee dreptate..
doamne ajuta, sa se lumineze romanii si sa nu voteze toti nebunii!

Unknown spunea...

cronicare,
iar frizezi geniul.
"M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat". - asta cel putin mi s-a parut fraza inceputului de an.

cronicaru' spunea...

in postul precedent, e adevarat, am anticipat niste stiri, despre care eram sigur ca se vor produce. dar fetelor, din pacate, acum nu am nici un merit in acest text. l-am scris cu ctrlc si ctrlv.
declaratiile sunt cat se poate de reale si apartin omului nr 2 din politica româneasca, conform preferintelor cetatenilor. posibil presedinte al Romaniei.

spre surprinderea mea, atunci cand am cautat ce inseamna verbul a friza (si inca nu m-am edificat compleCt) am dat de o alta definitie a unui cuvant. ca sa vezi intamplare intamplatoare:
FRÍZĂ2, frize, s.f. Rasă de oi de culoare albă, cu coada scurtă, crescută pentru producţia de lapte. – Din germ. Friser.
Sursa: DEX '98

Ahile spunea...

Cronicare...greu cu limba asta romana...trebuie sa cauti in DEX"a friza", trebuie sa cauti "mercantilitate"...Nu suna bine!
In privinta subiectului abordat de tine: ura irationala pentru un om umbreste impresia buna pe care o poata lasa talentul scriitoricesc.
Hai sa te intreb eu altceva sa vad ce mai zici la asta:
-dupa cum stii "oierul" are terenuri multe de tot. Ai idee cit plateste el impozit pe terenurile alea? Ce se intimpla cu banii platiti de el?
Recunosti ca are meritul ca a ridicat pretul proprietatilor imobiliare din zona Pipera? Generind astfel mai mult venit la bugetul local prin impozitele percepute pe cladiri si terenuri de catre administratia locala?
Banii pe care omul asta i-a creat dau de mincare la multe lume amarita. Asta trebuie sa recunosti si sa admiri la omul asta. Nu ca vorbeste prost. Celor carora le e foame, nu vorbe mestesugite le trebuiesc, ci piine pe masa. Iar activitatea acestui om fara educatie a generat bani la bugetul local, foarte multi bani. Din partea mea n-are decit sa spuna ce vrea, atit timp cit produce pentru oamenii din tara asta, chiar si fara sa vrea, prin impozitele pe care le plateste pe terenuri, prin taxele percepute la fiecare tranzactie tot de catre stat, prin comisioanele grase pe care la iau intermediarii etc. E un om care genereaza prosperitate pentru societatea noastra amarita. E un om care ajuta pe altii. Asta trebuie respectat. Faptele, nu vorbele.

cronicaru' spunea...

daca ahile crede ca pe mine ma "coafa" sa aduc inca o data in discutie o analiza atat de ampla despre activitatea acestui om, care trudeste pentru oamenii saraci, care produce bani pentru comunitatea locala prin impozitele si taxele pe care el le plateste catre stat, despre acest om care genereaza prosperitate pentru societatea noastra amarata, care trebuie respectat pt faptele si nu pt vorbele sale, se inseala.
:))))))
Sa mor daca nu pe alocuri ai fost mai tare decat el. Daca te-ai apuca de pictat, sigur portretele tale l-ar arata pe dobitoc intr-un cadru idilic (ca sa vezi ca am mai citit cate ceva intre timp :D) dand drumul la niste porumbei albi ai pacii, care s-ar metamorfoza(sic!) mai sus in niste bancnote de cate 500 de euri zburatori catre bugetul statului. El fiind bineinteles cocotat pe maibacu lui si boborul la picioare.
in ceea ce priveste greutatea limbei, dupa cum ai observat si tu din postul respectiv, nu toti trecuram pe la scoala.. Diferenta dintre noi este ca unii cautam in dex si altii facem bine la popor cu banii din taxe.

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...