Bucurie integrata

Pe 31 ianuarie iubirea lor ar fi implinit o luna. O luna de dragoste intensa. Se cunoscusera cu o saptamana inainte, cand ambii au fost luati de pe raft, au fost pusi in carucior, si mai apoi intr-un bufet. Timp de o saptamana i-a facut curte, asa cum scrie la carte. Doar era un veritabil gentlemen si nu-si putea murdari blazonul. Ea, chiar daca nu era de soi ales, nefiind de vita nobila ca si el, il iubea dezinteresat. Multi ii spusesera ca nu era de nasul lui, ca era facuta mai mult pentru tarani. El nu-i baga in seama. Ii placea felul ei de-a fi, dulceag. Chiar si imbracamintea rosie era draguta.
31 decembrie a fost ziua lor de glorie. Iubirea lor a fost deplina, perfecta. S-au simtit ca si cum le-ar fi fost destupate creierele. Au simtit cum bule de fericire ajung parca pana la cer. Nu mai traisera niciodata un sentiment mai puternic. Timp de zece minute a urmat o ploaie de stelute galbene, albastre, si artificii. Apoi au cazut, goi pe dinauntru.
Ma rog, a trecut si momentul de glorie. A urmat apoi o luna de dragoste ca o casncie. Un mariaj aproape perfect. Ea se invartea in fiecare zi in jurul lui, iubindu-l si rasfatandu-l. El in schimb ii oferea protectie.
Acum zac pe trotuarul din fata fata casei de bilete a Tetrului National din Bucuresti. Niste nenorociti! Ea, o Garrone Pesca, sparta in sute de cioburi si imprastiata pe 3 metri patrati, el un Asti Cinzano, cu fundul spart.

PS. Pe 3 ianuarie le-am vazut pentru prima oara. Am facut pariu cu un prieten ca dupa doua luni vom mai gasi in centru urme ale bucuriei integrarii. Si ma bazez pe faptul ca suntem un popor care stie sa se bucure. A trecut o luna. Va tin la curent. (foto: iubareti in vremuri de glorie)

4 comentarii:

Anonim spunea...

o bruta, nu imi gasesc cuvintele, cum poti sa o omori tocmai la inceputul relatiei lor? iar el sta acum si sufera langa miile de bucati din corpul ei, aproape, neprihanit. eu zic sa ii gasim o noua prietena, poate de data asta va avea mai mult noroc.
p.s. eu le-am vazut pe 2 ianuarie pentru ca m-am dus la munca si pareau mai fericiti ca oricand.

cronicaru' spunea...

sper sa nu uiti de pariu, desi nu mai stiu pe ce am facut :))

Ahile spunea...

Nea Cronicare, iar o sa zici matale ca io nu te inteleg. Adica ce-ai vrut sa zici? Ca iubirea nostra cu UE a murit poetic, spargindu-se in mii de cioburi (probabil zeci de cioburi, dar mii suna mai dramatic)in fata Teatrului National?
Pai nu sint de acord cu matale, daca intelesei io bine. Desi romanii e prosti si se bucura fara sa priceapa de ce...io zic ca UE ramine un mascul foarte frumos si cu avere pe deasupra, caruia Romania i se daruie atit din dragoste cit si din interes. Care e problema? E in firea lucrurilor. De ce critici matale tot ce misca in tara asta, riul, ramul...?
Ii acuzi pe cei multi ca se bucura fara sa inteleaga. Eu te acuz ca critici fara sa intelegi!

cronicaru' spunea...

:))
Ba tre sa recunosc, fauresti cele mai misto comentarii. Singurul cusur al lor - sunt pe langa subiect. In rest, OK.
Ti-am ami spus ca eu foarte rar umblu cu simboluri. Nu-i vorba decat despre doua sticle de sampanie baute la 1 ianuarie in cinstea intergrarii. Si ramase acolo o luna de zile. Adica ne integraram da' nu invataram sa facem si curat...Ca sa dau si un exemplu cu simboluri, e ca si cum ro ar intra mai adanc in intimitate cu masculul feroce, nu conteaza daca din dragoste sau interes, dar dupa n-ar mai face dusul de dupa. Noi ne multumim doar cu tigara de dupa...

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...