13 motive de nesarbatorire

- Imi bag in steagul tarii tale daca iti aduci aminte ca esti roman doar o data (dezlegat, nu legat, poti sa-mi arati cate dexuri vrei)  pe an

- Sa mi-o daca iti scoti steagul la vedere gandindu-te doar ca e un alt prilej de a sarbatori ceva ce nici tu nu stii prea bine

- Ma pe steagul tau si-i dau si foc daca ti-l montezi la bmw ursulet si faci depasiri astfel incat imi pui mie viata in pericol. Tu, cu tot cu bemveu tau inmatriculat in Bulgaria (pt ca iti iubesti tara la fel de mult precum te iubeste si ea pe tine) te poti face terci de primul stalp

- Baga-ti-ai batul de la steag in, daca il fluturi fara sa stii cum se scrie “bagatiai

- Ti-as  da la cu tot cu steagul tau, daca pentru tine cuvantul Romania te duce cu gandul prima oara la mici, seminte, bere si manele

- Sa-ti dau la cu steagul tau cu tot, daca te declari mandru ca esti roman, dar ca om politic esti la putere de ani buni si te pe tot ce inseamna romanism

- Manca-mi-ai daca iti pui steagul in geamul balonului, ca poate vin aia cu reclama sa-ti dea o cutie de margarina

-  Sa-mi steagul daca incepi fraze in felul asta „noi, romanii”, ”noi, oltenii”, ”noi, moldovenii”, dar mai ales ”noi, ardelenii”. Cunoastem, la voi, in Ardeal, totul e altfel ma, totul merge ca pe roate, toti sunteti niste deosebiti, pe toate mamele voastre le cheama chivuta si produc branzica proaspata cu perle  

-  Sa-ti iau tot neamul in daca tu crezi ca esti suporter si vii la stadion cu steagul, doar la meciul cu Ungaria, sa strigi: afara, afara, cu ungurii din tara

-  Fi-ti-ar steagul al daca tu esti esti convins ca eu sunt mai putin patriot decat tine, sau deloc, doar pentru ca stau mai prost la capitolul asta cu patrioteala ( de la RIB citire)

 - Muri-ti-ar la daca esti editor de stiri si-i pui pe trepadusi sa faca stiri stupide, luand in deradere si batjocura simbolurile nationale

-  Sa te daca tu crezi ca toata Romania e pe net ca tine, sau pe facebook, la caldura, cu matul plin, mirosind a parfum, “rasfatandu-te” cu cafea de la Starbucks  

- Arza-te-ar daca nu incerci macar sa fii om mai intai si abia apoi roman,  oltean, banatean, bucovinean, sau ce vrei tu

Niciun comentariu:

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...