Cel mai bun prieten al omului

Un copil, bine, recunosc, al meu, intr-o seara cand a venit vorba de internet a avut o iesire cel putin bizara si ironica:
"Mda, stim, netul, cel mai bun prieten al omulu..."
Nedumerit si cu o senzatie de parca un ciocan tocmai ma izbise in moalele capului (secera era la locul ei) incerc sa aflu mai multe si intreb - Ce vrei ma sa zici?
- Pai da, ma, netul a ajuns cel mai bun prieten al omului, vrei sa-ti cumperi ceva, te uiti pe net, cauti pe cineva, te uiti pe net, te imbolnavesti, te uiti pe net. Si cred ca mai rau iti faci. Ca doar medicii iti pot spune ceva despre boala ta, nu netul, ma.
- Bine ma, o sa o scriu, nu de alta dar mi-a placut si sigur o uit (asta am zis doar in mintea mea).

Niciun comentariu:

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...