Noapte buna


Tu nu veziDaca inchizi ochii te pierziTotul se schimba in jurul tauPana apuci sa te-aseziSi vezi.. Ca prin viata asta doar odata treci,Deci pe unde mergi, profita pana pleciTu nu vezi.. Oameni saraci ce-au incetat sa spereGropi in asfalt, blocuri intregi de garsoniereTotu-i de un gri ciudat, care te-neaca incetMai coloreaza decorul, bagabontii din colt..in rest..Gratii, la geamuri, bodegi jegoase si baruriTarfe jucate si pierdute la zaruriMiroase a saracie si-a foame in continuarePustanii isi baga in vene, bine ascunsi dupa betoaneUn loc sa ai unde sa stai, si-o stii..Multe familii sarace toarna copii ca prostii, si ?Continua, goana dupa lei Batranii, paganii, tarasc sticla de rom spurcat dupa ei Ei sunt cei, ce vor sa-ncerce.. amarul sa-nece Timpl le trece Fireste, te lasa rece.. Tramvaiele jegoase se retrag in noapte, deci..Luminile s-au stins..Noapte buna Bucuresti...Tu nu veziDaca inchizi ochii te pierziTotul se schimba in jurul tauPana apuci sa te-asezi Si vezi... Ca prin viata asta doar odata treci,Deci pe unde mergi, profita pana pleciTu nu vezi.. In colturi de blocuri :drogati,seringi,gunoaie,copii jegosi, batrani uzati de timp Se aprind lumini : Bling-Bling !Surprind copii cersindMasini furate se dau la preturi de nimic E ca-n ring...Tre sa stai in garda Garda-i gata sa te arda,E caz de targa, daca te toarna cu iarbaE oarba justitia,E oarba politia,E oarba orice privire ce nu vrea sa vada ca in graba,In Bucuresti totul dispare, cum moareAtentie la buzunare, si la alarma din parcare..Blocurile murdare azi sunt singura scapare,Sa nu sfarsesti in strada, calcat de altii in picioare Sunt cartiere intregi din care nu mai poti sa iesi cand pleci Esti in pula goala, cu banii luati si ochii reciAi grija unde mergi, sa te feresti Micul Paris s-a stins..Noapte buna Bucuresti..Tu nu veziDaca inchizi ochii te pierziTotul se schimba in jurul tauPana apuci sa te-aseziSi vezi.. Ca prin viata asta doar odata treci,Deci pe unde mergi, profita pana pleciTu nu vezi..Tu nu vezi...

8 comentarii:

Ahile spunea...

Wass ist das? Versuri de bagaboonti care sint destul de reale. Vezi Cronicare ca hip-hop ul adevar graieste?
Insa hip hop ul dupa ce se plinge bine ar trebui sa zica si cine e vinovat: noi. Si ce ar trebui facut. Ce-ar fi sa incepem prin a arunca hirtiile la cos? E baieteste? Nu e, dar atunci nu te mai plinge mosule ca totul e gri. (ma refer la bagabontii din hip hop).

Unknown spunea...

noapte buna, as spune eu, si linistita as adauga, in conditiile in care, vreau-nu vreau, asta e orasul meu. eu una am totul aici. din fericire sau din nefericire. pe linga gri, am si albastru, si negru, si roz. pe linga rele, am si bune.

lumi spunea...

bucurestiul tau e extrema. eu mai vad si lumini si culori pe dupa blocurile gri...

Oana Anca spunea...

Cine-l face gri? Si de ce nu-i dati culoare? Sau de ce nu-l parasiti?
Schimba unghiul, Cronicare! :)

Halaicu spunea...

Pai in conditiile in care Videanu vizita Viena la Sampling Bucharest, primarii de sectoare semplau bere la terase, iar cativa violonisti romani erau arestati pentru ca se credea ca sunt cersetori, normal ca depinde de noi sa schimbam Bucurestiul.

Dar se poate?

Eu unul arunc hartiile si mucurile de tigara la cos, ahile, dar pentru ca gunoiul din el depaseste buza cosului cu 30 de centimetri, la prima rafala de vant tot pe strazi ajung mucurile si hartiile.

Iar luminile dintre blocurile gri, cu frumoasele lor culori sunt cauzate de poluare, lumi.

Asa ca in loc de Noapte buna Bucuresti, o sa ascult alta melodie de pe "Cel mai prost din curtea scolii", "Trenul vietii" si se prea poate sa urmez si sfaturile din ea... Asa o sa ajut la diminuarea aglomeratiei din tramvaie...

lumi spunea...

n-am nici o treaba, dar primarul din sectorul meu chiar a facut niste lucruri. nu inteleg de ce aia dinaintea lui n-au fost in stare sa schimbe NIMIC in 17 ani si asta a putut. de aceea eu vad culori. cite o tusa pe fond gri:-)

cronicaru' spunea...

@ahile - raspunsul l-a dat halaicu putin mai sus

@shmeny - baiatu' asta de are melodia cu pricina nu se refera doar la bucuresti

@lumi - nu-i extrema lumi. si eu vad cateva luminite si culori, dar sunt mici rau. primaru' tau zici ca a facut niste lucruri. as vrea sa dau un raspuns sincer dar ma abtin. toti au facut cate ceva. spre exemplu s-au schimbat bordurile. avem unele noi, de marmura si granit. si asfalt nou. intrebare - cine are exclusivitate pe productia de marmura si granit in romania si cate firme castiga licitatia la asfaltari? hai ca iar ma enervez ca prostu'

@oana anca - 1. dracu. viata. ceausescu 2. nu avem destula vopsea rosu-galben-albastru ca sa vopsim si noi bancile din cismigiu 3. pentru ca mai avem si luminite si culori la care se refera shmeny si lumi si care tin exclusiv de suflet 4. l-am schimbat dar tabloul e acelasi. incearca si tu

@halaicu - pe cat ca nu vei urma sfaturile din melodia aia? desi uneori ti-as dori-o

Halaicu spunea...

Ei, normal ca nu o sa urmez sfaturile melodiei, dar ziceam si eu pentru efect...

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...