cand te nasti se zice ca e un miracol. da' cand mori ce e?

5 comentarii:

Halaicu spunea...

Oricati s-ar naste, cand se naste al tau pare un miracol. Oricati ar muri, cand moare al tau e o surpriza...

lumi spunea...

cronicare, ce-i cu dispozitia asta intunecata din ultima vreme? daca mi-e ingaduit sa intreb...

lumi spunea...

scuze, am aflat motivul.

Unknown spunea...

ambele sint fenomene normale. eu am o perspectiva aproape ilara despre aia cu coasa, pentru mine ce a fost mai rau a trecut, asa ca daca nu m-a invins ea pe mine si nici eu pe ea, putem sa facem misto una de alta.
cind se naste un pruncusor, te bucuri, normal, si ii doresti noroc, in primul rind. singurul lucru care nu tine nici de banii, nici de genele parintilor.

Anonim spunea...

Well written article.

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...