Hm, cum suna...trenu' vietii...auzi...


Dupa o noapte rece, cu cer fara stele,Urmeaza prima zi, din restul vietii meleLacrimile tale grele ce se cern prin geneImi cer parca sa raman, dar nu mai am vremeAm sa plec o vreme, o sa ma`ntorc, nu te teme,N`am sa uit ca sangele tau imi curge`n veneAm crescut ca multi altii intr`un bloc murdar,Langa un calorifer rece, cu ochii pe contuar,Toate trec, asa se spune,Dar nimic nu trece fara sa lase urme, pe buneFa bine, alege`ti din timp drumul,Timpul se scurge printre degete, strange pumnulTotusi sper, sa fiu liber cerNu vreau sa mai vad acelasi raft gol in frigider,E ultimul meu tren, sti ca il astept de multIti promit de pe acum, jur, c`o sa te sun
Acum plec, trag usa dupa mineAbia astept, sa ne vedem cu binePasesc incet, in roua diminetiiFara bilet stau ascuns in trenul vietii Acum plec, trag usa dupa mineAbia astept, sa ne vedem cu binePasesc incet, in roua diminetiiFara bilet stau ascuns in trenul vietii E ciudat sa spun asta, e nedrept ca plec,Dar e dreptul meu sa`mi fac un rost,Sa`ncerc, s`aleg un drum mai bun,Am mai gresit, nu neg,Aici n`ai cu ce sa te`alegi, sper ca ma`ntelegi,E o tara de cacat, scuza`mi limbajulDar si astia ca si comunistii ne`au dat dreacuAcum toti si`au ridicat vileSi omul de rand se lupta ptr banii de`ntretinereCu zilele, nu vreau sa ma obisnuiesc cu astaDe ce isi bat joc de viata mea, imi dau ei alta?Confort nu, bani nu, sperante miciAm enspe mii de motive sa zbor de`aici, ce zici?Aici simtim ca o povara grea de mici,Acea mana`n spate ce nu te lasa sa te ridiciSti ca am putini prieteni, dar ii am de`o viataSpune`le, te rog, si lor c`o sa`mi lipseascaAcum plec, trag usa dupa mineAbia astept, sa ne vedem cu binePasesc incet, in roua diminetiiFara bilet stau ascuns in trenul vietii

Niciun comentariu:

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...