as bea juma de sticla de uischi, l-as da peste cap, mi-as pune melodia asta in urechi, sa-mi sara timpanele, si te-as bate, te-as bate pana ti-as veadea un ochi iesit, fara mila, mi-as aduce aminte de vorbele tale si te-as bate iar, te-as injura si te-as bate pana as cadea lat de oboseala, si duc acu, duc ca alerg, ti-as da picioare cat pentru 10 km de parc, pana m-ai implora sa incetez, te-ai incovoia pe piciorul meu, dar imi urla aia in cap si nu te-aud, si-ti dau de zaci pana nu mai poti,te-as bate pana te-as vedea inspaimantat ca mori, pentru toti, pentru fiecare in parte, pentru foame, pentru saracie, pentru nepasare, pentru infometare, pentru delasare, pentru mitocanie, da, pentru mitocanie ai primi mult, pentru neobrazare, pentru furt, pentru minciuna, pentru desantare, pentru morti, pentru tot ai primi, pentru fi-ta, pentru tot neamul tau, cu frac-tu cu tot, pentru toti de langa tine, si sunt multi, pentru ala de moare de foame la coltul strazii, pentru casa in care stai, pentru copii din spitale, pentru babe si mosi de mor de sanatosi, si pentru manele te-as bate si pentru can-can, te-as bate pentru toata zapada si tot frigul. pentru mine nu ti-as da nimic. nu o sa vezi nimic de la mine

Niciun comentariu:

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...