pinguini din toate ţările, uniţi liniuţă vă!

clar frate, eu v-am zis... preşedintele are dreptate. l-am auzit acum la teve. încă o dată are dreptate. iliescu e de vină! iliescu şi comuniştii! eu zic să vă retrageţi din piaţă, cât timp preşedintele mai are bunăvoinţa să vă primească înapoi. treaba voastră... dacă vreţi să vă lăsaţi pradă comuniştilor... eu v-am zis întotdeauna, comunismul nu e o glumă, e un pericol real. ar trebui să-i acordăm încredere preşedintelui

Apdeit venit mai târziu: îi iubesc peste tot dar mai ales în gură pe aplecaţii revoluţionari apăruţi în ultima vreme. tolo? nooooo

Apdeit venit si mai târziu: acelaşi de mai sus puse link la asta la el pe blog. revolutionaru' i-a descoperit paraziţii de la bug mafia si da citate din melodia cu pricina. dar le-a ales atent. o fi fost la fel de atent şi când ăia răgeau ceva de genul : "Mai bine beau oţet, mă jur / Decât să aud ziarişti cum îi ling pe ăştia în cur/ Decât s-ascult cum au pus-o ei de-un blat… / O parte din presă încă presează doar căcat". Ca să vezi. Tot el zice că melodioasa melodie în care se regăseşte acum fuse compusă prin 2010. Aoleo! Tu ce făceai mă atunci? Tot revoluţionar erai?



Niciun comentariu:

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...