toma, fanii îţi mulţumesc că exişti şi te iubesc

ICS: http://www.cancan.ro/2009-07-30/Ce-jucaus-e-la-plaja.html
IGREC: :))
ICS: eee
ICS: formtori de opinie
ICS: si nevastasa se scarpina in pizda pe plaja
IGREC: ramai doar la formatori de opinie
ICS: pai lason flocii mei
ICS: daca io as vedeao pe nevastamea ca se scarpina in pizda in fatza mea...
ICS: e de cacat
ICS: dar pe plaja
ICS: cred ca as intra in pamantIGREC: :))
IGREC: sunt lipsiti de inhibitii oamenii. ce nu ntelegi?
ICS: ce pula mea inhibitii
ICS: nu intelegi
ICS: io o consider nesimtire
ICS: nici eu nu ma scarpin la pula in public
IGREC: eram ironica bre
ICS: nici de fatat cu nevastam,ea
IGREC: normal ca e mai mult decat deplasat
IGREC: atunci cand esti figura publica, si mai mult, formator de opinie, trebuie sa ai si atitudinea potrivita pozitiei
IGREC: romanii nostrii nu stiu asta
IGREC: e de kkt
ICS: dar cand vorbesc de intgritate, moralitate pula mea
ICS: zici ca ei leau inventat
IGREC: auzi, io chiar ma gandesc la un lucru: doar romanii nostri or fi nesimtiti si ipocriti sau asta o fi realitatea de peste tot?
ICS: cred ca sutn mai peste tot
ICS: dar la noi astia sunt ca manelistiiICS: daca manelarii fac abuz de imgaine
ICS: uite cassooooaiiiiaaa meeea
ICS: viloaaaaca meaaa
ICS: masinoaaaiiia meeaaaa
ICS: astia uittte ce deziinhibbbaaaat sunt iooo
ICS: uite ce nu ma interseazaaaa pe mineee ca am pula mica
IGREC: stii ce e foarte grav? ca pt noi a devenit obisnuinta si nu mai avem putere sa ne revoltam
ICS: plus ca inhibiiiiiiittiiilllee la mineeee nu exista
ICS: pai ce poti sa le faci
ICS: si unii si altii sunt la fel
ICS: pula mea, peste manelistii aiai cu bemveuri a venit criza
ICS: de i-a gasit dracii
ICS: dar peste astia ce poate veni?
ICS: ca astia sunt adaptati si in saracie?
IGREC: valul sa i curete
IGREC: dc dracu nu l arata nimeni cu degetu, uite de exemplu p asta?IGREC: ca se hraneste din imagine publica
IGREC: si daca l lovesti acolo s ar putea sa l forteze sa si schimbe atitudinea
ICS: pai n-auzi/ el o sa zica ca el traieste aproape de natura, ca pula lui nu poate sta in chioloti, ca asa e el dezinhibat
ICS: manelari fara lanturi de aur
IGREC: daca sar mai multi la gatul lui s ar putea sa nu aiba cum sa le tina piept
ICS: ca sa nu mai vorbim de contul lui care cu siguranta nu se pupa deloc cu spiritul liber si dezinhibat din chiolotii lipsa
IGREC: hehe, contul lui....











no bine, recunosc, ics sunt io. lu' igrec nu i-am cerut voie sã public discuţia asta

Niciun comentariu:

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...