o duzină

japonezii, în 40 de ani, au ajuns de la o ţară măcinată de război şi, mai ales, de experiementele atomice, la una dintre primele puteri economice ale lumii.
românii, la 20 de ani de la revoluţie, vor să afle dacă gică popescu l-a "turnat" sau nu pe emil săndoi la Securitate sau dacă nu ştiu ce popă are dosar de informator.
mentalitate de marginea şanţului. şi proştii ne-au vrut în europa, în timp ce noi suntem cel mai aproape de africa.
în pula mea, şi atunci îmi zice unu' sau altu' să nu-mi sară dracii când douăjdăani înseamnă nici mai mult nici mai puţin decât 1/3 din viaţa unui bărbat român. din viaţa mea. şi eu am parte de băsescu, fiică-sa, udrea, becali iar poporu' arde de nerăbdare să afle dosarele de turnători.
de multe ori mă gândesc că mi-ar fi fost mai bine în pădurea tropicală. până la urmă, şobolani sunt peste tot, acolo măcar aş fi avut ocazia să-i iau la suliţă

Niciun comentariu:

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...