noi de ce nu ne-am tras-o niciodatã până acu' ?

x, y, z, q, w, k, j, h , printre care doua mame de copii, alte două pe cale de a deveni, patru măritate, una pe cale, două foste colege, o şefă, o fostă subalternă, toate prietene bune mie şi soţiei, au răspuns unei întrebări: "auzi, noi de ce nu ne-am tras-o niciodată până acu'?". Răspunsuri:

Io: auzi
Io: esti
Io: ?
x: da
Io: noi de ce nu am facut sex pana acum?
x: hai ma ca stiu faza
Io: :))
Io: nu mai pot de ras
Io: e crimin ala
x: da ma
Io: citesc topicul de pe softpedia
Io: ce idiotii dreaq
x: :))


Io: sal
Io: esti
Io: ?
y: da
Io: auzi ma
y: tu ce faci
Io: noi de ce nu neam traso pana acu?
y: adica?
Io: noi doi
Io: de ce nu neam traso pana ac u?
y: te-ai tampit?sau ma confunzi?
Io: nu
Io: intreb si io
Io: nu te confund
Io: raspunde
y: pai cand ne vedem putem s-o facem nu ma deranjeaza sa ne tragem putin de par
Io: :))
y: ai luat ceva virus de pa la mare?
Io: hai ma serios
Io: zi
y: daca imi spui ceva sa inteleg iti raspund la obiect
Io: pai team intrebat ceva
Io: de ce nu neam traso pana acum
Io: ?
y: stii.... eu sunt mai grea de cap intreaba cu cuvintele mele ca sa pricep
Io: hai ma
Io: ce e greu
Io: ?
Io: zi
Io: de ce crezi ca nu neam futut pana acum?
y: da de ce trebuia sa o facem?
Io: pai nu stiu
Io: intreb si io
Io: hai zi un rapsuns
y: pai cred ca exista un raspuns
Io: spune
y: mie nu mi-a placut ca esti cret si tie nu ti-a placut ca am nasul mare.....poate
y: satisfutut?
Io: :))
Io: gata ma
Io: ca nu mai pot
Io: :))
Io: http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=494301&hl=

Io: auzi
Z: din 78
Io: noi de ce
Io: :)
Io: ce spirituala
Z: tot timpul
Io: noi de ce nu ne-am traso niciodata?
Z: noi doi?
Io: ihi
Z: trebuia?
Io: pai nu stiu
Io: zi-mi
Z: da, ce am reputatie ca mi-o trag cu colegii?
Io: nu
Io: cine a zis asta?
Io: intrebam si io
Z: de unde pana unde?
Z: ce-ti veni?
Io: asa mi-a trecut prin cap
Z: pai nu stiu, nu m-am gandit la asta
Io: pai gandestete acu
Z: vai, ce lucruri grele ma pui sa fac
Io: pai ce e greu
Io: ?
Io: pur si simplu
Io: tre sa fie un motiv
Z: pai la mine e mai greu cu partea asta si probabil d'aia, n-am aplecare spre ea
Io: http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=494301&hl=
Io: eu o sa le scriu pe blog
Z: nu, nu scr4ie asa de mine, ca am o reputatie de aparat
Io: :)
Io: fara nume
Z: aha
Z: ok
Z: e bine asa
Io: oricum miau placut raspunsurile tale
Z: stiam ca faci vreo chestie d;asta
Z: cred ca ti-au placut
Z: asa sunt, sincera
Z: la cate cereri de "tras" am in ultima vreme, tu imi mai lipseai
Z: :))
Io: :))
Z: da nu le dau curs :))


Io: auzi ma
Q: da
Io: stateam si ma intrebam mai devreme
Io: noi de ce nu ne-am tras-o niciodata pana acum ?
Q: @-:
Q: ce intrebare e asta?
Q: nuuuuuuuu
Q: :))
Io: o intyrebare pur si simplu
Q: de ce ma intrebi asta?
Io: pai asa
Io: ma intrebam
Q: :))
Io: zi ma
Q: nu ma
Io: ce nu
Q: nicioadata
Io: ?
Q: nu stiu
Io: de ce crezi ca nu?
Q: bai nu am nicio idee
Q: nu m-am gandit la asta niciodata
Io: pai gandestete acu
Q: :))
Q: pai ce-ti veni?
Io: pai de ce sa numi vina
Io: ?
Q: pai nu stiu nici asta
Q: m-ai luat prin suprindere
Io: hai ma zi
Q: ce sa zic?
Io: de ce nu ne-am tras-o niciodata pana acum?
Q: nu stiu ce s-ti raspund
Q: e mai greu ca la bac
Q: :))
Q: nu m-am gandit niciodata la asta
Q: un raspuns ar fi...ca eu ma combinam in tinerete numai cu baieti rai
Q: iar tu esti un baiat bun
Q: :D

Io: sal
Io: ce mai faci
Io: ?
W: salut
W: ma marit si sunt crizata cu pregatirile
Io: ooo
Io: casa de piatra
W: voi? fata?
W: multumesc
Io: bine
Io: suntem bine si noi si ea
Io: auzi
W: din '83 toamna
Io: si acu tiai luat concediu
Io: ?
W: nu inca, nunta e abia pe 22 august, am concediu de pe 17 pana pe 5 sept
Io: stii ce ma gandeam?
W: spune
Io: noi de ce nu ne-am tras-o niciodata pana acum?
W: :))
Io: de ce razi
Io: ?
W: pt ca e o intrebare care mi se pune des in ultima vreme
W: dar tu de ce intrebi?
Io: o intrebare care ti se pune des in ultima vreme?
Io: pai asa ma intrebam
Io: zi
Io: de ce crezi?
W: de ce cred ca mi se pune des sau d ce cred ca m-ai intrebat tu acum?
Io: ce team intrebat eu
W: nu stiu, probabil faci o gluma
Io: nu fac o gluma
W: adica eu am luat-o drept o gluma, ceea ce o sa fac in continuare
Io: nu e gluma
Io: serios
Io: astept un raspuns
W: deci raspunsul la intrebarea ta "de ce nu ne-am tras-o pana acum" se exprima prin bariere de atractie si morale
Io: :))
W: :P

Io: auzi ma
Io: stii ce ma intrebam
Io: ?
k: ce?
Io: noi de ce nu ne-am tras-o niciodata pana acum?
k: adica?
Io: pai asa
Io: noi de ce nu ne-am traso niciodata
Io: ?
k: nu inteleg ce vrei sa spui?
Io: e nu
Io: zi
k: ai baut ceva?
Io: nu
Io: sunt la serviciu
Io: cum sa beau
Io: ?
k: pai si atunci ce intrebari imi pui
Io: :))

Io: esti
Io: ?
J: da
Io: am si io o intrebare mai delicata la tine
Io: pot?
J: ia zi-i
Io: ma intrebam
Io: noi de ce nu ne-am tras-o nciiodata pana acum?
J: :))
J: esti culmea
Io: uat?
Io: de ce
Io: ?
Io: zi
J: vrei sa ma faci sa rad stiind ca sunt in perioada mai dificila sau cum
J: :))
Io: nu
Io: vreau sa am un raspuns
J: esti caterinca, sa mor eu
Io: zi ma
J: pai n-am raspuns la asa ceva, imagineaza-ti
Io: tre sa existe niste motive
J: ma, esti sigur ca esti tu? parola
Io: io sunt
Io: ce vrei sati zic
J: zi-i ceva sa stiu ca esti tu si nu altul
Io: ?
J: nu's, sa ma gandesc
J: cum le chema pe iubitele tale din faculta?
Io: numi mai aduc aminte
Io: x
Io: ?
Io: una
J: mai departe
Io: hai ma ca io sunt
Io: ce dracu
Io: deci
Io: astept
J: stai ma ca veni cineva in vizita ma
Io: aaa
Io: bine
Io: imi spui mai tz
J: asa
J: mai cronicaru'
J: draga, eu la intrebari d-astea refuz sa raspund
J: ca orice zic poate fi incriminant
Io: e cacat
Io: asult
J: dar cred ca e de la soare
J: ai iesit pe afara?
J: :))
Io: ceai mai nene
Io: ?
Io: ce mare scofala te intreb
Io: ?
Io: zi
Io: motive
Io: cauze
J: pai ma, avand in vedere ca va cunosc si pe tine, si pe nevasta-ta, mi se pare cumva jenanto-deplasat sa discutam asa ceva
J: n-am ma nici un motiv ca nu mi-am pus problema asta niciodata
J: de unde dracu' sa-ti dau eu motive acum?
Io: pai tre sa fie unu
Io: amcar unu
J: daca ma intrebai acu 10-12 ani, poate era ceva mai proaspata treaba in capul meu si aveam o pozitie vis-a-vis de subiect
J: acu' e ca si cum am deshuma
J: pai n-am, n-auzi
J: nici motive pro, nici contra
Io: :))
J: acu' ti-ai gasit si tu sa ma intrebi?
J: esti culmea
Io: http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=494301&hl=
J: eu crez ca esti un pic nauc
J: a dat insolatia peste tine
Io: esti in grafic
Io: voi folosi raspunsurile la un post pe blog, fara a da nume insa
Io: sper ca nu teai suparat
J: :))
J: ma esti chiar nebun
J: :))
Io: :))
J: te spun lu' nevasta-ta
J: sa mor io
Io: stie
J: sa vezi ce te incinge aia acasa
Io: :))
J: cu facaletzul te asteapta, dupa usa
Io: stie bre

Io: ce faci fata
Io: ?
Io: esti
Io: ?
Io: nai intrat bre
Io: ?
h: acu sunt
Io: ce faci
Io: muncesti?
h: ihi
h: tu?
Io: o cam frec
Io: auzi
h: aud
Io: da
Io: stii ce ma gandeam
Io: ?
h: ?
Io: noi de ce nu ne-am tras-o niciodata pana acum?
h: :-O (ala de beleste ochii si nu-i vine sa creada)
Io: uat?
Io: fara replica?
h: aloooooo!!!! esti serios??? io cu cine vorbesc acu?
Io: io
Io: f serios
h: aaaaaa, m am prins

ideea veni de aci


7 comentarii:

shmeny spunea...

so... pana la urma esti multumit de raspunsuri?

cronicaru' spunea...

tu ai fi?

Anonim spunea...

Io cred c-ar trebui s-o-ntrebi pe nevastă-ta, să vezi ce-ţi răspunde. :D

cronicaru' spunea...

m-ie frică s-ă num-i dea un răspuns usturător :)

shmeny spunea...

io as fi, ba, io as fi, ca am doar cunostinte cinstite.

cronicaru' spunea...

cistite era mai in tema postului :)

Luiza spunea...

Avand in vedere ca nu ti-a stricat nimeni linistea caminului, ai face bine sa zici merci.

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...