mi-e capul greu. ca o banitza. simt. mi-e frig, dar vinul inca e la locul lui. in cap. simt puternic ce n-am mai trait vreodata. cred ca am un zambet tamp. e tot la locul lui. pe fata. mi-e rau de fericire. daca asta inseamna sa fii fericit, e bine. nu degeaba o cauta oamenii. stiu ei ce stiu. am un sentiment de bine. si de siguranta. pe cuvant ca nu m-am drogat. de cand am renuntat la tutun. dar simt. puternic. miroase peste tot. mi-e sa nu innebunesc de fericire. inca sunt constient ca va trebui sa muncesc. si nu stiu sa o fac decat cu creierul. mi-e capul greu, nevasta la fel.

4 comentarii:

Florentina spunea...

Dom'le, sa fie intr-un ceas bun si sa fie bine :)

Anonim spunea...

Ce-ti mai place la san... Uite ca acum ai si ocazia. Sa fie intr-un ceas bun si muuuuuulta sanatate !!!

Anonim spunea...

ubi si simt ca va fi bineeeeeeeeeeeeeee!

Trebuie spunea...

Daddy, daddy cool :).
Wow, vestea asta a reusit sa-mi faca mie ziua mai buna si sa ma faca sa stau cu un zambet tamp pe fata :D. Asa ca pot sa-mi inchipui ce-o fi in sufletelele voastre :).
Sa fie intr-un ceas bun!!!
daddy, daddy kool....

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...