finish

Intru multumirea unui prieten

Nu foarte multi stiu ca nu visez. Aprope niciodată nu îmi aduc aminte de imaginile care îmi trec prin minte în timpul somnului. E, mai alaltăieri, a fost "aproape niciodata" si m-am trezit cu capul plin de ceea ce visasem. Foarte real, aproape de film. E adevarat cam prost, dupa un scenariu american.
Se facea ca era aproape de finishul cel mare. Venise apa mare pana la Viena, unde eram in vacanta, iar io, ca bou', in loc s-o rup la fuga sa salvez lumea ca-n filmele cu Burice Uilis stateam ca tuta in slip pe malul noului ocean si culegeam din apa niste monede vechi aduse de valuri dintr-un muzeu aflat la ora respectiva la multi metrii dedesupt. Da' de ce culegeam monedele? Sa i le dau lu fratimiu, care a preluat colectia pe care am inceput-o cand eram noi mici. E clar ca nu-s bun de facut filme cu audienta.
Da' sa va zic care-i spilu. Ce vreau eu de fapt. Sa va arat cam ce declaratii sau comentarii cred eu ca ar face niste personaje de p'acilea daca s-ar ivi o asa nazdravanie in lume. Sa vina finishul nu sa culeg io monede. Asadar:

"Ha, ha, ha. Astea sunt speculatii ale unor licurici mai mici, care vor sa aiba si ei iesire la mare. Numai ca io am fost capitan si va pot spune ca doar licuricii mari merita sa aiba ocean", a spus presedintele apoi a intors spatele brusc si nu s-a mai auzit decat ceva legat de zar, zari, sau zaruri... Ma rog, nu cred ca am auzit io bine. La stirile de seara dezmintea; spunea ca a zis ca ar fi baut si el o sampanie de la zarea...

Becali: "Ba io le-am zis la toti, la toti le-am zis. Meme cand o sa fie si o veni sfarsitu atunci sa se fereasca toti. Pai daca io cu banii mei n-am ce face. Asta e puterea lui Dumnezeu, cand e sa vie, vine. Pai io am facut o gramada biserici si tot degeaba. De un lucru imi pare rau - ca n-am reusit sa-l transfer si io pa finu la o echipa mare"


EscA: "Informatii de ultima ora ne transmite de la fata locului catalin radu tanase. catalin ce simt oamenii."da andreea aici a venit intr-adevar sfarsitul lumii, puhoie de apa se napuistes peste casele oamenilor din chiajna..."

Mitica Dragomir: "Bei, sint dati dreaku astia bei. Unde a dat asta, la nebunii aia de carcotasi parca nu? Auzi ce le-a trecut prin cap, ca vine sfarsitu lumii! Pai n-a venit el sfarsitu cand eram victoria si astia zic ca vine acu, cand sint la liga?"

Nastase: "Era imposibil ca in guvernarea unei triste corabii sa nu se petreaca o astfel de grozavie. Pe mine putin ma intereseaza pentru ca n-o sa vina apa pana sus la Cornu. Si daca o veni, sa-mi numere gainile moarte din cotet".

Rianad Enot: "Asta considera ei stire? P'asta imediat o dau dar cand spurcatii furau campionate intregi, ani de-a randul, si acu se mandresc cu perfomantele de atunci, asta nu scrie ma nici unul. O sa zici ca sunt nebun, dar chiar compar ce se intampla acum cu furaciunile pe car ele faceau spurcatii".

6 comentarii:

Unknown spunea...

stii ce e curios? de ce imaginatia ta si subconstientul tau vad sfirsitul lumii prin inec... aici as vrea opinia unui psiholog. io cind visez sfirsitul, e sub forma de cutremur, ca sa zic asa. Si in realitate nu mi-e teama de cutremure.
Interpretarea personajelor: aproape oscariana. Foarte usor de vizualizat

Ahile spunea...

In primul rind te felicit pentru "finish". Ai un remarcabil talent de a imita modul de a vorbi al unor personaje de notorietate. Ironiile sint de asemenea de buna calitate. Insa finishul "finish"-ului e total varza. Trebuia sa incepi iar cu obsesia asta a ta. Cu spurcatii, cu campionatele furate...? WTF!

cronicaru' spunea...

:))))
Ahile, chiar şi atunci când îţi gâdil orgoliul prin autoironie mă critici? Eu vorbeam în "finish" despre obsesiile oamenilor, aşa cum bine ai remarcat, cu ironie însă. Era o autoironie cu dedicaţie foarte speciala :)) "Intru multumirea unui prieten". Speram sincer să te mulţumesc. Dacă nici acum...atunci când? Pentru că nu ştiu când te vei mai întâlni cu astfel de ocazii...


Shmeny, mishto idee! Habar n-am de ce văd shârşitul în apă, dar cred că mă gândesc la povestea lui Noe... Niciodată nu m-am gândit la cutremur.
Referitor la interpretarea personajelor (mulţam dar nu sunt eu de vină ci ei) ce actori credeţi că ar fi capabili să joace rolurile respective. Să cad pe spate dacă n-aş face un film, bine, l-aş exclude pe ultimul...

Ahile spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Ahile spunea...

Ai fost din nou prea subtil pentru mine...Dar ma bucur ca recunosti ca, asa cum am si eu obsesiile mele, le ai si tu pe ale tale.

Apropo de rianad enot: foloseste-ti un pic imaginatia la Ahile. :)

cronicaru' spunea...

sieg ;)
Asta pentru ca vorbeam de obsesii, nu?

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...