Cronicaru' wins the 10000m title at the London Olympics!!!

Da, sunt cel mai bun la 10.000 de metri. E adevărat însă că există şi câteva mici diferenţe între Mo Farah şi subsemnatul:
- el de culoare, eu doar puţin bronzat după şase zile la mangalia şi uns cu cremă factor 50
- el britanic din tată în fiu, familie de lorzi englezi ( paranteză acu', aţi văzut bucuria diferită din tribune între aurul de la heptatlon Jessica Ennis, născută la Sheffield, aurul de la săritura în lungime Greg Rutherford, născut la Milton Keynes, şi aurul la 10.000 de metri, Mo Farah, născut la Mogadishu, Somalia?), obişnuiţi să fugă de leu şi panteră, eu din familie de ţărani, obişnuiţi să fugă după găini să le bage în oală
- el năsut la Mogadishu, Somalia, crescut cu aer, eu la Bocariştiu, Romania, crescut cu noxe, ciorbă şi slănină afumată
- el 56 de kg, eu 85
- el chel, deci aerodinamicitate bună, eu cu păr şi pe faţă
- el din Somalia, tras prin inel, eu cu ghizdanul purtat în faţă
- el echipament de firmă, mie mi s-au udat pantalonii de parcă scăpasem pe mine
- el adidaşi ultimă generaţie probabil, eu unii luaţi din târg cu 50 de lei, autentici însă 
- el cursă la 17-19 grade, seara, Londra, eu în jurul Cociocului, dimineaţa, abia dat jos din pat, la 28 Celsius
- el trebuia să aibă grijă la câinii de etiopieni care atacasera în haită, eu de o javră de pitbull lăsat de o proastă în libertate şi fără botniţă
- el pe pista de tartan de la Londra, eu pe bitum care ajunge moale doar la ora 14.00 la 55 de grade Celsius
- el meniu echilibrat, de atlet, eu 3 beri seara, la prânz covrigi şi mere
- el în maiou lejer, eu cu folie de plastic peste burtoacă
- el susţinut de 80.000 de oameni, eu de câteva raţe

E adevărat că el a scos 27:30.42 iar eu 52.14, dar dacă îi tai toate avantajele de mai sus e clar, sunt campion olimpic. Şi ca să nu zică cineva că mă bazez pe "dacă", să ştiţi că 52.14 al meu a fost peste ce au scos 3 sportivi în finala de la Londra, din Bahrein, Ecuador şi Kenya. Care au abandonat.

P.S.: Să auză Fuhrerul, trei ture fraiere în 51.20

Un comentariu:

Anonim spunea...

tu esti campionul nostru, domn' Tzone!
Dan :)

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...