Continuu să cred că de la ruşi nu vine doar ploaia

* "Îţi dă gustul dragostei" aud din ce în ce mai des în reclame. Că e vorba de detergent sau ciocolată laxativă. Care dracu' o fi gustul dragostei? Porcos m-am gândit că ar avea gust de pulă sau de pizdă, că pe astea le foloseşti ca să faci dragoste, nu?

* Un bou, în una dintre serile mele cu Capatos şi alţi mondeni din ăştia, îi scrie pe scrot asistentei: "Biank icsulică te iubeşte" şi pune trei beţe de exclamaţie la final. Icsulică a dat 0,62 euri ca să-i spună toantei că o iubeşte. Imediat pe scrot (nu merge L-ul, ce să fac?) curge un alt mesaj care îl linişteşte pe Icsulică: "Să fim serioşi Bianca şi Bote încă se iubesc". Şi apoi altul: "Bianca m-ai las-ăl pe Bote în pace dragă". Pt fiecare mesaj câte 0,62 euri. Să vă mai aud că nu aveţi ce băga în gură, raţi ai dreac.

* Un băiet îmi povesteşte plin de patos cum a citit el pe un blog o chestie foarte tare frate. Cică zicea ăla pe blog, cum mă adică Păunescu nu a mai fost comunist, adică a fost comunist într-o perioadă şi apoi nu a mai fost? E ca şi cum eu aş silui-o pe mă-ta în gură şi apoi zic că a fost demult, că nu se pune. Muia rămâne muie frate. La fel şi la Păunescu. Ăsta, băietul îi dădea dreptate, că ce tare e ipoteza ăluia. Dau să-l întreb câţi ani avea în '87, ca să-i recomand o poezie de-a lui Păunescu din anul ăla, din perioada de porcism maxim a lui. "În ce lună, ca să ştiu exact dacă mă născusem sau nu", îmi zice. M-am oprit să-i zic că mai bine mă-sa înghiţea şi ne scutea de-un prost.

* Am citit un material interesant despre tinereţea lui Stalin. Adică pe vremea când era un fel de gangster şi-l chema Osip Giukaşvili. Tot acolo am găsit un citat al lui Winston Churchilll: „Când Stalin a venit la putere, Rusia ara pământul cu plugul de lemn. Când Stalin a murit, ţara sa era cea mai mare superputere a lumii întrecută doar de America“. Adică în 29 de ani. Hmm, performant omul, chiar dacă o să veniţi cu arumentul că populaţia URSS-ului era tot săracă. Bine, aveţi dreptate, hai comparaţi-l pe comunistul de Giukaşvili cu democraţii noştri. Mein Freund Der F. cu siguranţă nu va fi de acord cu această afirmaţie a premierului britanic, pt că se află, evident, de cealaltă parte. Ăsta e cusurul lui, îi e greu să treacă şi dincolo.

* Englezii vor să mărească taxele pentru învăţământul universitar, motiv de proteste nebăgate în seamă de putere. Atunci au recurs la asta. Un fel de te pişi pe mine, mă piş pe mă-ta. Da, ştiu, nişte huligani. La noi, cândau tăiat ăştia pensiile şi salariile cu 25 la sută au dansat pinguinu.

* Am mai scris asta în ultimul timp: Breaking news - Un porc comunist a mânjit fotbalul cu emoţie şi frumos

Da, ştirea de ultimă oră din sport ar trebui să fie de mulţi ani că un porc (aşa cum a ales odată să-şi facă mea culpa) comunist (aşa cum au ales alţii să-l vadă şi acum) a încercat să mânjească imaculata imagine a fotbalului românesc cu emoţie şi frumos. De multe ori i-a ieşit.

Un căpos ca Hagi l-a ascultat nu o dată şi l-a considerat aproape. La fel l-au simţit mulţi fotbalişti din generaţia lui. Înaintea lor au fost alţii, din Craiova Maxima. Ăştia au avut privilegiul de a-l vedea în perioada lui de "porcism" suprem când strângea mai mulţi oameni pe stadionul din Bănie cu cenaclul decât o făceau ei cu Benfica. Lor le-a dat numele de "campioana unei mari iubiri", aducând sentimentele mai aproape de gazon. Acum sentimentele se vor întoarce către el cu siguranţă, aşa cum spectatorul de fotbal a reuşit mereu să-i ţină aproape pe cei pe care i-a iubit.

Şi-n Giuleşti a făcut la fel, le-a dat rapidiştilor identitate printr-un imn. Le-a deschis porţile, găsindu-le o casă pe oriunde se duc. Cu siguraţă nici Giuleştiul n-o să-l uite. Poate o să scandeze din nou "Ceauşescu - PCR au băgat Rapidu-n B! Păunescu - Flacăra, vor băga Rapidu-n A!", deşi "farmecul" din vremea lui Copos nu mai e acelaşi. S-a mai mătuit.

Dimineaţă, jumătate de kilometru de cabluri plecau din carele teve de la statuia lui Lahovari până în faţa casei poetului de unde se transmitea, în direct, nimic.

Niciun comentariu:

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...