Un domn fin, galant, stilat

Dimineaţă m-a dus să prind raţa aia de mă nervase ieri. N-am găsit-o, erau numai surorile ei. În schimb am dat de un al enervant. Ştiţi tipul de bărbat de aproximativ 50 de ani, slăbănog, probabil lăcătuş-mecanic la o intreprindere de stat, cu părul grizonat purtat peste urechi ca în anii '80, pantaloni de obicei gri sau nuanţe de maro, tricou polo, adică cu guler, cu dungi în aceeaşi combinaţie de culori, cu ciorapi albi în pantofi maro fără şiret, neapărat cu o pungă de plastic în mână şi care nu foloseşte niciun tip de deodorant? Hai că-l ştiţi! Eh, unu' din ăsta am nimerit eu azi-dimineaţă în parc, când m-am dus să alerg. Până şi pungă de plastic avea în mână. Bă al dreac, aleargă şi el? Mda. O bucată a alergat pe lângă mine, de aici mi-am dat seama că e un soi de iubitor de natură de nu foloseşte deodorantul, poate chiar nici săpunul. Bă, dar ce m-a enervat mai tare şi mai tare a fost când slăbănogu' dreac a mărit ştrocul şi m-a lăsat într-un iz de transpiraţie ca pe un Lăstun într-un nor de praf când a trecut un Ferrari prin zonă. M-a umilit. L-am făcut mai târziu când se oprise din cauza bătăturilor provocate de pantofii lui maro cu găurele.
Şi cum alergam eu de unu singur trec printr-o zonă în care se strâng moşii şi babele de genul ălora din Vama Veche şi 2 Mai să se bronzeze. Tot un fel de naturişti din ăia numai că poartă slipi şi costume de baie modele '70 pe care şi le ţin lăsând jumătate de buci la vederea razelor soarelui. Sunt invariabil single, câte una bucată moş sau babă pe covoraşul din dotare. Eh, unu' din moşii ăştia mi-a atras atenţia că vorbea tare la telefon. Atât de tare încât eu l-am văzut de pe la 30-40 de metri. Am observat că îşi aşezase pătura strategic lângă o babă intelectuală care mânca un măr şi citea o carte. Când trec pe lângă ei, moşu' ăsta de vă spusei, cu jlipii lui negri ridicaţi până spre sânii păroşi şi uşor căzuţi ce zice: "Bă, bă, io n-am probleme din astea mă. Io ţin femeia în pulă o oră şi jumătate, n-am probleme din astea". Hait. Baba se întoarce spre el furioasă dar n-apucă să zică ceva pentru că moşul continuă să vorbească cu prietenul lui (imaginar zic eu): "Hai că uite mă aude şi lumea din zonă. Mă scuzaţi, mă scuzaţi". Şi baba zice doar "păi..."
Eu cred că având în vedere oferta moşului baba a muşcat până la urmă. Mâine, dacă îi găsesc pe aceeaşi pătură mă duc şi-o întreb pe babă: Ia ziceţi, v-a babardit?

9 comentarii:

Anonim spunea...

....intrebarea tre sa fie " ia ziceti cat v-a tinut in pula ? " :)))))) te invidiez pt diminetile tale....

Veen spunea...

ce nabokoviene personaje, domnule cronicar!

Der F. spunea...

1. Ce pielea mea fac mosii de la 8 dimineata in parc in fundu aproape gol? Ce plaja la 8 dimineata?
2. Mosu tau e de o scirbosenie rara. In afara de faptul ca incerca sa agate o baba, modul la care o facea e de o gretosenie totala!
3. Ba, eu nu te invidiez pentru diminetile tale! Dar recunosc ca ai vointa.
4. Cine-i Nabokov? Vreun scriitor rus scirbos ca orice scriitor rus? Vreunul de se tavaleste si te tavaleste cu mare voluptate in noroiul decadentei umane? Scriitori rusi au o mare inclinatie catre lucrurile mizere si grotesti din viata. Nu cumva a scris Lolita? Il mai cheama si Vladimir?

Catalin Mihaila spunea...

Foarte bun!!!

cronicaru' spunea...

- Stimate domnule Anonymous invidios, avand in vedere ca era vorba de o baba trebuia s-o babardeasca

- Stimate domnule Veen, scuza-mi ignoranta, dar... si personajele prietenului dumitale erau asa obsecene?

- Stimate domnule Der F., tin sa va anunt ca la 8 dimineata e chiar tarziu pentru ultraviolete. :)) Esti diliu. Cum ma se tavaleste in noroiul decadentei umane tot ce au scris rusii? Eu ti-ammai zis ca dela rusi nu vine doar ploaia, dar tu nu ma crezi

- Stimate domnule Catalin Mihaila, cine e foarte bun? Mosu? Recunosc ca si eu am fost un pic invidios, dar cred ca se si lauda un pic

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Anonim spunea...

Domnul de radio a scris ceva de genul " e dedicat la cei..." .nu stiu eu multe dar asta imi suna a ex -ascultator de manele sau poate ma insel:)))
eu ma gandeam ca pe baba vrei s-o interoghezi - pt mai multa sinceritate! :)))))

cronicaru' spunea...

@ Vlad - am mai multe să-ţi zic. Aşadar:
1. Nu-mi place că sunteţi un radio anti-manele. Bine că sunteţi voi deştepţi
2. Mă bucur că ai găsit subiecte interesante şi că mă citeşti cu "drag".
3. Nu cred că ai promovat niciun articol, e gogoaşă. Şi dacă l-ai "promovat" n-aţi auzit decât voi
4. Da, aş vrea să colaborăm, domeniul ales de mine- manelele. Vrei? Vrei?
5. Cum adică "dorim să-ţi acordăm un interviu"? Şi să-l public eu unde? Aici? nouei
6. De ce dreaq mi-am pierdut eu atâta timp să răspund unui spam? De prost cred

@Anonymous - erau mai multe esprimări din astea, dar l-am iertat. Ăştia în loc să meargă la şcoală îşi fac posturi de radio

Florentina spunea...

@"de ce mi-ai petrecut eu atat vreme raspunzand unui spam?"... Ha, ha, buna. Sa stii ca a ajuns si la mine spamul asta si l-am citit de doua ori inainte sa ma decid daca e spam sau nu. Tot faza cu luatu'/datu' interviului m-a intrigat si pe mine. Cine cui? Si-am zis ca-l sterg si am uitat. O sa-l sterg :)) Bine ca mi-ai amintit.

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...