as vrea


- as vrea sa nu mai citesc tot felul de tampenii in ziare
- as vrea sa fim mai intelepti
- as vrea sa fi putut sa invat o limba straina, in afara de romana :)
- as vrea sa ma nasc inca odata, dac-o fi sa fie, tot aici
- as vrea sa imi intinda odata mana Regina Angliei
- as vrea sa pot sa rad mereu
- as vrea sa nu uit niciodata ce-am facut rau, chiar daca doare
- as vrea sa nu mai vad atatea stiri despre durere
- as vrea sa fi trait si si sa nu fi trait in comunism
- as vrea sa traim mai mult
- as vrea sa nu ajung vreodata sa uit pe cineva drag
- as vrea sa nu fi cunoscut trufia, cel mai urat dintre pacate
- as vrea sa fim mai ingaduitori, inclusiv eu
- as vrea sa nu-mi fi placut sa fumez
- as vrea sa simt mereu ce simt cand ascult o melodie cu taxi
- as vrea sa nu simt vreodata lipsa prietenilor
- as vrea sa nu fiu niciodata nevoit sa fac stiri despre oameni care sufera sau mor
- as vrea sa zambesc cand ma uit in oglinda retrovizoare si vad un abtibild cu "baby on board"
- as vrea sa nu fi murit nimeni pentru pacatele mele desi ma ajuta sa-L stiu si ma-nchin
- as vrea sa nu fi vrut atat de multe si sa pot atat de putine

PS. Am zambit cand am primit leapsa de la Marian, pentru ca vroiam sa scriu ceva despre ce-as vrea. D'aia nu se numeste "Lipsuri?".

5 comentarii:

Unknown spunea...

cronicare,
- tu chiar esti intelept
- limba straina poti s-o inveti si acum
- niciodata nu uiti pe cineva cu adevarat drag. nu ai cum, nu ai de ce.

Anonim spunea...

Si eu as vrea sa fii mai ingaduitor, uneori, cu ceilalti(nu ma include si pe mine)si sa nu mai fii atat de nervos!
In rest, eu as vrea sa fii mereu...asa cum esti!

cronicaru' spunea...

shmeny - hehe
- lumea e in doua, unii pot, altii nu. e simplu
- as vrea sa ai dreptate

ingrid - eee. stii ca unii merita chiar mai mult decat primesc de la mine. si nu ma refer la ingaduinta. ba din contra.

Ahile spunea...

" as vrea sa fi putut sa invat o limba straina, in afara de romana :)"
What was that? Daca a fost o gluma pe undeva eu n-am prins-o.

Nu stiam ca iti place trupa Taxi. Eu urasc genul asta de muzica plingacioasa si atit de...romaneasca, fara nerv, bleaga. Britanicii n-ar cinta asa ceva in veci, la ei se simte nervul si vigoarea pina si in melodiile lente.

Iar cu regina Angliei si mina ei: ce-ai face, i-ai stringe-o sau ia-i da un tuc? Chiar sint curios. Sa stii ca si mina reginei are microbi.
Eu as prefera sa dau mina cu un om care a facut ceva remarcabil in viata, nu cu un om care nu a facut nimic remarcabil, dar are valoare simbolica.

cronicaru' spunea...

Ahile - 1- era o autoironie. adik nu as sti nici limba romana
2- nu-mi place trupa Taxi. era vb de o melodie, cine trebuia a inteles cu siguranta
3 - Chiar nu stiu ce as face daca mi-ar intinde Regina Angliei mana. Cred ca m-as pierde. Oricum, nu i-as tucao, asa cum zici tu. Regina chiar cred ca a facut ceva remarcabil in viata - exista. Nu trebuie sa faca mai mult.

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...