mov cu galben ce dã?

Întotdeauna i-a stat bine în mov. Nu prea bag culorile în seamă de obicei, dar acum nu pot să nu remarc faptul că movul ăsta se potriveşte perfect cu albastrul din ochii ei şi cu galbenul părului. Sau poate o fi Bacovia de vină, că dintre toţi mie tristul ăsta mi-a plăcut? Nu ştiu. Ştiu doar că mie îmi place movul iar ea... ce să zic...e cu adevărat frumoasă. Şi fix acum, fix acum începe o melodie pe care n-am mai auzit-o de ani de zile. O strâng la piept şi nu primesc decât o strângere la fel de drăgăstoasă. Hmmm. M-o iubi măcar pe sfert din cât o iubesc eu? Nu zice nimic, doar mă ţine de gât şi amândoi fredonăm cu ochii închişi... papa nanaaaaa...tamtaannaanaa. Oamenii nu sunt deloc proşti când caută fericirea. 

Uatdăfac? Uatdăfac? De unde mirosul ăsta şi ce am pe faţă? Aaa, îi iau piciorul abia scos din gură de pe faţa mea, i-l şterg, îi închid capsele de la costumaşul mov, o pup cu zgomot pe frunte, o pun în pătuţ la ea, iau pampersul ăla plin, îl împachetez şi-l duc direct la ghenă, că nu se poate altfel.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Mesaj important pentru bloggerii din Capitală!

Pe 30 mai sărbătorim Ziua Bloggerilor Bucureşteni (ZBB). Vor avea loc concerte, video-proiecţii, târguri de blogging, expoziţii, vânzări de produse ale bloggerilor, petreceri etc. Informaţii şi înscrieri pe ZBB-2009.RO. Bloggerii care doresc sa se implice in organizarea evenimentului sau vor să iniţieze concursuri cu premii, să ne trimită mesaje la valecano@yahoo.com
Atentie! Bloggerii care se inscriu la festival vor primi saptamanal invitatii gratuite ( de doua persoane ) la Eurocinema. Amanunte gasiti la pagina cu noutati de pe site.
Va rugam postati bannerul ZBB pe blogul vostru si trimiteti mai departe mesajul sa circule pe blogosfera.
Multumim

cronicaru' spunea...

moamăăă, toată veaţa mea mea-m dorit să mă fac şi io ceva. mă fuck bloger, clarisimo

Der F. spunea...

Vreau si eu la ZBB, minca-ti-as! Blogosfera e viata mea!

Cam socanta alternanta de amor pur cu pampers full of shit!
In rest, ce sa spun...o bagaboanta mica si baloasa foc! Cind v-am propus sa mi-o dati mie, ca asta e de-a mea, ati sarit amindoi ca arsi: Nu, nu! Acu' descurcati-va nene! Ce sa va fac, daca va placut amoru'?!

shmeny spunea...

Der F.
da' fa, frate, si tu de-aia mici. da' dupa aia la cine ii lasam cand mai vrem sa facem altii?

Luiza spunea...

Va sa zica asa arata fericirea, bre! Ce sa zic, ma pregatesc sa schimb pampers si sa vad daca o sa fiu si eu cel putin la fel de extatica ca matale, Tzone Cel Intelept :D

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...