viaţă bă, viaţă, nu chestii supte din deget

"bă, io nu ştiu mă...la ce dreacu îţi trebe ţie încă patru pereţi? n-ai mă casă? n-ai unde să stai? dacă n-aveai, înţelegeam, da' aşa...te-ai gândit tu acuma' să investeşti...la ce dreacu ţi-o trebui să te bagi iar în bănci, să-ţi ţâţâie curu' că nu apuci să o plăteşti...da mă, da, am înţeles, o dai cu chirie şi plătesc ăia rata. şi tu bagi acu treijdămii cu gandu să-ţi rămână peste douăjdăani patru pereţi. dă dreacu un cancer peste tine şi bagă alţii pula în munca ta. du-te bă şi trăieşte...stai ca prostu şi munceşti şi tu te gândeşti să-ţi cumperi încă patru pereţi, să investeşti...apucă-te şi tu de citit, ia de scrie poezii, du-te cu gagica în lume, vizitează, fă ceva. nu mai sta! vezi şi tu lumea, distrează-te că d'aia e viaţă. stai şi munceşti ca prostu în loc să trăieşti. mă rog, tu ştii mai bine, dar io aşa aş face. cât? 700? e bani puţini frăţioare. e bani puţini în vremurile astea. io în locul tău aş strânge mai mulţi şi aş pleca să văd lumea. că cu asta rămâi. păi cum e şi preda...bine, că el stă pe banii de la socă-su de i-a luat apartamentul ăla. a ajuns să câştige douăjdămilioane şi el conduce golf 5. păi ştii cât a stat el mă la mare anu trecut? două zile, şi nici alea legate. a stat odată o zi şi altă dată încă una. şi eu am avut rulota în chemping o lună de zile. a, ce să zic... da, el a venit cu golfu şi io am stat cu solenţa. şi... io măcar fac banii cu asta, muncesc cât vreau, nu mă omor în 3 ture să bag curse ca nebunu' ca să plătesc patru pereţi sau un fier de maşină. munciţi ca proştii şi trece viaţa pe lângă voi"
astea fuseră învăţăturile unui tânăr român către prietenul său, date pe parcursul a 4 statii de metrou. la telefon.

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...