pierdut minti. le declar nule

oi fi innebunit? sa sunt doar dixtrat? mi se intampla tot mai des sa uit de la mana pan la gura. mi-e teama ca am mintea scurta si nici prea lata nu pare a fi. nu de putine ori cunoscuti de-ai mei ma acuza ca-s ignorant ca nu bag in seama spusele lor. sa cad daca imi dau seama. ori sunt in ale mele ori fac o chestiune importanta pentru tara, si anume gandesc. ma intalnesc cu unii cunoscuti in metrou si eu nu-i vad. unii or crede ca-s infumurat. "ba, esti chiar nesimtit? dar nu auzi ca strig de nu stiu cate ori la tine?" mi-a zis odata fratemiu. hmm, pe cuvantul meu ca nu faceam altceva decat sa citesc ziarul. si cu toate astea nu puteam raspunde. oi fi nesimtit.
mai mult chiar. imi aduc aminte ca mi s-au intamplat niste lucruri stranii. poate unii le-ati mai auzit. mai acu vreo nustiucatiani ma indreptam spre casa cu tramvaiul. si eram intr-ale mele. absent total. si cu toate astea am coborat in statia unde trebuia sa cobor. ce a fost mai misto ca am traversat si apoi m-am intors brusc si m-am uitat in tramvai sa vad daca nu cumva ramasesem acolo.
de multe ori mergand pe jos pe strada incerc sa ma uit in oglinda din stanga sau din dreapta sa ma asigur ca pot traversa.

6 comentarii:

Anonim spunea...

asta inseamna ca paote esti suprasolicitat la birou sau acasa si te deconectezi in rest.astfel incat, ajungi sa traiesti in lumea ta, sa stai cu gandurile tale. nu e ceva grav, ai doar momentele tale cu tine.

cronicaru' spunea...

@shiny - ce povestii io acilea mi s-a intamplat in ultimii 10 ani cu o frecventa destul de redusa. si daca pe la birou oi mai fi fost suprasolicitat :)) parca am fost la 380 si nu 220, acasa sunt mai tot timpul deconectat. oi fi tu doctor cand spui ca sunt un mic autist si ma linistesti apoi ca nui nik grav?

Anonim spunea...

chiar ca nu e grav,mai ales ca eu stiu ca asa e el mereu distrat....citeste ziarul sau se uita la stiri...incepe o fraza si o finalizeaza peste juma de ora sau deloc...il intrebi ceva si iti raspunde sau nu....nu-si gaseste cuvintele uneori, i le intuiesc...dar pesemne ca e de vina faptul ca e ftft ganditor....sau se recreaza pe timpul nostru...

cronicaru' spunea...

@ingrid - io????????
ma recreez io pe timpul cuiva????
nu-i adev.
:)) fff ganditor. de la hamangia

Anonim spunea...

Sa stii ca si mie mi se intampla de ceva timp chestia asta. Am vorbit cu multe lume, dar am si cautat explicatia. Am gasit raspunsul in psihologie. Se numeste ca te "doare" in pooola. Adica ai ajuns la un nivel la care nimic nu te mai poate stresa intr-atat de tare incat devii imun la factorii externi. Cica exista si o ameliorare a problemei - sa mai faci schimb adica sa te mai "doara" si in cur. Si daca medicina spune chestia asta io ii dau dreptate.

Anonim spunea...

da, pe al meu...eu ma straduiesc sa te ascult si astept sa finalizezi o povestire de-a ta si tu...zaci si esti pierdut in lumea ta.

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...