cum te cheama? soarbezeama

Aoleo, nici nu vreau sa ma gandesc ce va fi la departamentul comentarii dupa ce vetiapuca sa cititi postul asta. Dar asta e. Eu imi fac datoria si va intreb - Cum va cheama? Ai vrea sa-ti schimbi numele? Dar numele de familie? Hmmm, vrei sa construiesti o propozitie simpla...eee, nu ca asta cu fraza intrece orice masura...da' ce domle acu' suntem la ora de compunere?

Desenele cica ar fi fost facute pe undeva prin secolul 19. Mai multe gasiti aici
Update: Va rog nu mai luati totul atat de "in serios". postul asta e o bascalie. va intrebam daca va convin numele voastre. atat. bineinteles, nume formate din litere :))


















































11 comentarii:

Audrey spunea...

;) pe mine ma cheama Natalia. si imi place. suna...sofisticat. :p pe tine cum te cheama?;))

cronicaru' spunea...

ba nu suna deloc, ca esti mult prea mica. mai ramai cativa ani la napolitanele natty. nici nu stii cat o sa-ti lipseasca mai tarziu

lumi spunea...

pe mine trebuia sa ma cheme altfel, la numele de familie trebuia adaugat un "i" si taaare mi-ar fi placut sa fie asa. dar acum e cam tirziu sa mai reglam lucrurile. numele mic... hm... sa zicem ca m-am obisnuit cu el. cit despre originalul alfabet... interesant, que se yo?

Anonim spunea...

Cred ca in anumite momente ma poate cum vrea el...iubitul meu...pentru moment ma multumesc cu numele meu...si chiar asa, Natty, cu igrec, descopera cat esti de sofisticata mai tarziu...pentru moment rezuma-te in primul rand la descoperirea limbii romane, a englezei, a matematicii...respira aerul tineretii, infioara-te cand trece pe coridor pe langa tine, roaga-te sa vrea sa imprumute o carte de la tine...fiecare lucru la timpul sau, nu-ti fie teama ca pierzi ceva...
Cronicare, tie iti place numele tau?ca sa revin...

Unknown spunea...

mie imi place numele meu. mai ales cel de familie, nu l-as schimba pentru nimic in lume. mi se pare numele de familie suprem. me - god! numele mic e cam de doi lei - dar macar e normal. al doilea nume mic e chiar frumos, dar, conform legilor lui murphy, nu mi-a zis nimeni asa niciodata.

cronicaru' spunea...

@lumi - eu ma refeream strict la originalul alfabet. daca stau si analizez ce spui ca iti convine si ce nu... :))

@ingrid - ai putea fi o profesoara la cat de drastica esti. ca tot veni vorba de alfabet :))

@shmeny - pe ce lume te afli? ai dreptate ai un nume de familie suprem :))

Unknown spunea...

cronicare,
bine ca ai facut precizarea. atunci pot sa-ti spun ca mie-mi place tot alfabetul :))

cronicaru' spunea...

aaa, rodrigo, ma buono frend rodrigo...de cand te asteptamos...credeamos ca nu mai venitos cu prea-minunatele camisetas personalizadas. tocmai dimineata ma intrebamas in gandul mios ce ma faceatos fara camisetas personalizadas care mia muher spalatas si nu inca uscatas.
PS. Obrigado por tu citire me e la mai mare

Oana Anca spunea...

Mie-mi plac toate 3. Numele si prenumele. Pentru ca-s simple si intrucatva romanesti (chiar daca ala de familie sun-a polonez sau ma rog, ceva de origine slava). Si ala "de doi lei" imi place, desi putini ma striga asa.
Alfabetul...? Aveam unul mai de secol 21:).

Unknown spunea...

cronicare, apropo de camisetas... daca esti tu sanatos la cap...

Anonim spunea...

Cronicare, dar barbatii dece nu comenteaza postul asta...?pun pariu ca s-ar fi prins ftft repede...si ar fi facut toate combinatiile posibile din alfabetul asta...ah, am uitat ti-a scris Rodrigo, hahahahah!!!!

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...