La multi ani mie

M-as pupa cateodata, m-as lua in brate, m-as dezmierda si gata ca altfel m-ar chema Onan. De ce? Pai de destept ce sunt. Hehe. Glumesc. Pentru ca azi e ziua mea. Presupun ca ma cheama Gabi, sunt fetita lu mama si lu tata care ma iubeste ei doi mult de toooottt, si lesbianca. Nu ma credeti? Uite mesajul ce l-am primit dimineata prin sms, la ora 07.15 si 14 secundele de pe un tel cu nr 0730:
"La multi ani Găbită. Dulce copiliţă, Raza mea de soare Copil cel mai mare. Dumnezeu să.ţi dea Multă sănătate şi belşug în toate.O viaţă frumoasă, Lângă a ta mireasă! Vă iubim mama şi tata"
Punct

18 comentarii:

Anonim spunea...

Tot din aceeasi carte : " Si eu te iubesc pui imi pare rau ca nu sunt langa tine sa te tin in brate si sa te pup pe caput somnic usor pui"...:-&
Si noi te iubim Găbiţa...

cronicaru' spunea...

@acelasi - recunosc, m-ai batut. e mai tare mesajul tau. auzi, te pup pe caput, somnic usor pui :))) bine, la fel de adevarat este ca nici nu vreau sa ma gandesc daca mesajul ti-a venit nopatea si a fost citit prima data de sotie

Anonim spunea...

Gabitza asta nu-si inkiriaza mireasa...?

Anonim spunea...

@cronicaru' - hai, hai, hai sa fim toleranti :))
@acelasi - nice message. ai raspuns? :D

cronicaru' spunea...

@groparu - cum ar suna anunt: inchiriez mireasa aproape noua, in rodaj, jucat cearsaful in noaptea cu pricina dupa lungi straduintze?
@shmeny - toleranti, toleranti, dar s-o stim si noi, ca nu putem asa cu ochii inchisi :)

UnCopilutz spunea...

Vor să te dea de mică, doar că mai încurcă şi ei sexele, iartă-i.

Anonim spunea...

@shmeny - mda, nu mi-am pus problema asta, dar probabil ca dormeam 2 zile pă pres, 2 in cada si in restul exercitii de intretinere la/cu limba...:))))

cronicaru' spunea...

@uncopilutz - nu s-a hinventhat hanca magraonu care sa ma cumphere pha mine

@acelasi @shmeny - va incurcam? :))

Anonim spunea...

@cronicaru - daca si ea ar fi PRO...
@shmeny - sorry, dar nu m-am putut abtine sa intreb ^#(^

cronicaru' spunea...

@acelasi- pro e un termen prea general, fii mai explicit

Anonim spunea...

@cronicaru - e foarte logic, intrebi intai pe Eva si in functie de raspuns intrebi si pe Adam. Iata si un posibil rezultat - daca ea este PRO atunci si eu sunt...

cronicaru' spunea...

@acelasi - intrebat eva. zise ca afirmativ. semnat codoshu'

Anonim spunea...

Bai nenica, stati asa.
PRO-PRO, nu e exclus, dar ridica-te, Lazare, sa te vedem si noi. Cum sa fiu PRO asa, pe NeVe? Stiu io ca se tripleaza miza, dar parca nu m-as risca... Reputatia mea e (pe 2007) impecabila.

Anonim spunea...

@shmeny - "Crede si nu cerceta."

Anonim spunea...

acelasi,
pai degeaba cred eu... trebuie sa crezi si tu :) dar pentru asta va trebui sa dormi din nou pe pres, ceea ce nu ti-as dori. N'est-ce pas?

Anonim spunea...

@shmeny - Acesta a fost si motivul pentru care intrebam daca esti PRO. Aveam o oarecare banuiala asupra identitatii tale si se pare ca m-am inselat. Oricum ar fi iti multumesc pentru conversatie.

cronicaru' spunea...

Stiti ca sutn nash de profesie, da?

Anonim spunea...

@acelasi
identitatea mea? nu ea e problema. am fost si pro, am fost si de-a lu' felix the cat. acum sunt a mea. identitatea ta e problema

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...