ciorbe sau ciorburi?

Casa noastra. Cum care? Renumitul restaurant din reunita Sinaia. Un baiet cu simt de umor dezvoltat spre extremitatile dintre picioarele proprii baga in menu ciorba de pasarica. Cool. Hai sa mai facem glume d'astea. Deci:
- ciorba de burta va deveni ciorba de sub burta
- ciorba taraneasca de vita va deveni ciorba tarancii de vaca ce e
- ciorba de porc va deveni ciorba de vier
- ciorba de pui cu rosii va deveni ciorba de o pui

- ciorba de perisoare va deveni ciorba de verisoare bune rau
- ciorba de legume cu smantana va ramane la fel si se va boldui cuvantul smantana
- ciorba de fasole cu costita va deveni ciorba de boobs
- ciorba ardeleneasca cu afumatura de porc va deveni ciorba ardeleanca focoasa foc
- supa de pui cu turnatei se va transforma in supa de puicutze

Cream-ul il scoatem din meniu si il dam din partea casei la tot cartieru'.
Update: Era sa uit, exista doo sate mai incoa de Poliesti, unu langa altu. Numele: Fierbinti si Jilavele.
Dupa Update: Aoleo, p'asta o uitasem. Un fost coleg fff serios din fire, un dobitoc as spune io, ce-i zice altuia la o sindrofie in care mirosea a gaze: "Dom'le eu nu mai mananc carne. Am aproape 4 ani de cand n-am mai pus gura pe pasare". Fara sa stie avea gura plina.

Niciun comentariu:

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...