din intelepciunea poporului american, frate si prieten


"Cand pestele e-n cuib/Te frige las-o jos, te frige las-o jos, te frige las-o jos/Cand pestele e-n cuib/Te frige las-o jos, te frige las-o jos, te frige las-o jos/Vreau sa pun inghetata pe tine, cu ulei sa te ung/Sunt un tip misto, am bani multi da nu-mi ajung/Priveste-mi pantofii cand sunt in miscare/Sunt fierbinte femeile stiu ca sunt tare/Sunt un baiat rau cu multe curve/Conduc masinile mele/Si port hainele mele facute de mine/Sunt un dur si-o ard ca un sef/Sunt un star cu coaiele mari/Tre sa fac asta/Spune-mi numele iubito, spune-mi numele/Am un steag albastru care-atarna pe spate/Dar numai pe partea stanga, da, pe partea cuibului/Asa va fi mereu, asa va fi mereu/N-ai cum sa joci jocu asta asa cum il joc eu/Specialitatea mea e sa fac fetele sa se dezbrace/Deci adu-ti prietenii-ncoace/Inauntru e premiera mondiala/Tu ai multe curve da eu am si mai multe/Asa ca dai in boala/Am 99 de probleme si o curva nu e una/Vrei sa fii rege da asu s-a intors, sugi pula/Ham ham ham iuiuiu uiuiei/Unde sunt cainii mei?/HeiLatrati cu mine acum/Fetele alearga catre iubire/Oriunde gasesc iubire/Ham ham ham uiuiu uiuieiHei/Ma gasesti in club cu sticla plina de bere/Mami, am droguri daca asta vrei/Eu nu fac sex, ah, eu fac dragoste/Asa ca ia-ma-n brate daca vrei sa te freci/Nu stiu ce ai auzit despre mine/Da o curva nu poate sa ia un dolar de la mine/Merg cu cadilacu fara permis/Poti sa vezi ca sunt un P.E.S.T.E./Te duc la cofetarie, te las sa lingi acadeaua/Da-nainte fato nu te opri, insista pana nimeresti locu"
Vorba lu' Cheloo in zgomot de masele supte, sa-mi bag poola, ce bine suna

Un comentariu:

Anonim spunea...

Am si eu "negrii" mei http://www.youtube.com/watch?v=WwNrzGfsqzo
Cred ca o sa-mi doresc pana la sfarsitul vietii sa fi trait atunci, acolo si sa fiu unul dintre ei.

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...