ba fu*** locatzia locatziei locatziei

ba, nu mai suport. ce-i asta ba nenica? de unde dreaq locatzie e loc? sau amplasament? niciodata. si sper spre binele alora de umbla din cand in cand la dex sa nu-l introduca. il uraaaaaaaassccccccccc. nu mai poci. unde ma intorc locatzie. da-o in peshtele peshtilor peshtoilor ma-sii de locatzie. ce dreaq! o sa ajung sa va injur daca va mai aud folosind cuvantul asta. nu-l suport. un imbeciloid de s-a trezit el mai destept ca altii, ca e mai coios, si folosi "locatzie" cand se gandea la veceu probabil. si o haita se lua dupa el. ca e trendi. n-am tatica nimic cu trendi, flendi, blendi, nici macar cu expresii gen mai gad sau comoooon. ba da locatia asta n-o mai inghitz defel.
daca gugalesti locatie in romana ai 47.700.000 de gasiri in 0,29 secunde. cate or fi folosite corect? primele doua pagini sunt gresite. daca aveti voi rabdare...
o sa ajungeti sa faceti plangere la politie cam asa:
"Domnule comandant, subsemnatul io, ma aflam in seara demiercurea ciuc in locatia unde se duce regele singur si veni cronicaru' si ma intreaba: ce faci ma? uite fac un shet. bravo. ne bagam si noi la o bodega sa bem un spritz? in ce locatzie? intreb. in acel moment numitul cronicaru, congestionat cu o culaore red in aiz mi-a zis sa ma duc in locatia pe unde am venit eu pe lume si mi-a dat cu flit in ochi. ii cer pagube materiale."
pe cuvant daca mai beau spritz cu voi.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ma, cronicare, daca esti tu intreg la cap... Mor de ras. 'Tu'tzi locatzia si shet-u'. :)) :)) :))

Anonim spunea...

Asa este. Si eu as vrea sa iau garajul partidului in locatie de gestiune. Adica inchiriez. Pai de aici vine termenul bai cititorule, de aici vine.

verbiaj. spunea...

cronicare, apropo de frustrarea ta. se intampla si la case (de cultura) mai mari, vezi aici http://www.tnb.ro/index.php?page=azi

cronicaru' spunea...

@shmeny - nu-i de ras

@manolo - co rect

@verbiaj - bai tata nu e de gluma. au luat-o razna oamenii, mai abitir de cat pe vremea furculisionului chiritzesc

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...