Un buchet de lamium purpureum




e deja foarte cunoscuta nazbatia prezidentiala cu pasarica de la televiuziunea mogulului. n-o mai repet ca am pretentia ca sunt citit de oameni pusi la curent. 220. asa ca, daca tot aveti doar parul cret, nu si mintea, ia uitati un scenariu:
12.05 basescu si-a cerut scuze pentru cuvintele urate
12.07 basescu e sfatuit de echipa de campanie sa trimita un buchet de flori pasaricii
12.31 basescu accepta propunerea
12.45 basescu se duce cu golf 5 la piata de flori din spate de la piata cosbuc
12.46 basescu: "maria, merita si pasarica un buchet de flori. dar nu stiu ce flori..."
12.55 basescu se intoarce la masina cu un buchet de lamium purpureum
12.56 basescu: "maria, am vrut sa impac si capra si varza, i-am cumparat un buchet de pizda tigancii"
14.40 basescu primeste replica de la stirista mogului - un buchet de pula calului
19.00 prima stire la televiziunea mogului "situatia in tara este demna de basina porcului"

PS. sunt vulgar? ete na. ia uitati-va si voi la stiri.

4 comentarii:

Unknown spunea...

cronicare,
imi vine sa te binecuvintez :)) ce minte ai, sa-ti traiasca. da' trebuie sa-i multumesti si marinarului cu pasaricile lui ca scot ce e mai bun din tine :))

lumi spunea...

:-))))

Halaicu spunea...

Eventual sa asorteze buchetul de pizda tigancii cu o crenguta de chiparos, totul servit intr-o caldare de caldarar de sa se uite lumea ca la urs

Ahile spunea...

Foarte plastica si haioasa imaginea cu "basescu se duce cu golf 5 la piata de flori din spate de la piata cosbuc"
Da de ce basescu cu b mic?

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...