nu stiu


Cum potzi sa fii asa? Auzi intrebarea asta de mii de ori intr-o viatza si niciodata nu potzi sa dai un raspuns. Auzi de mii de ori "de ce ma iubesti" si nu poti sa dai un raspuns. Auzi de mii de ori "de ce ai facut asa" sau "de ce nu ai facut asa" si nu poti da un raspuns. Gasesti raspunsuri de zeci de mii de ori mai complicate si totusi cand ti se pune o intrebare simpla nu potzi raspunde. Nu potzi articula o silaba.
Nu stiu de ce ascult acum poate cea mai "penala" muzica din lume, dak stau si ma gandesc la anii grei de ispasit pe care-i au cei carora le place asa ceva.
Nu stiu de ce nuntile la cort mi se par mai reusite.
Nu stiu de ce oamenii simpli canta, danseaza, plang, se bucura, iubesc, simt, la o intensitate mai mare.
Nu stiu de ce n-am nimic impotriva cersetorilor cantaretzi.
Nu stiu de ce de multe ori nu ma deranjeaza mirosul de transpiratie din tramvai.
Nu stiu de ce n-as trai niciodata altundeva decat aici.

Nu stiu daca as putea asculta vreodata muzica lautareasca in limba engleza.
Nu stiu daca m-as duce la o nunta la cort cu dj in locul lautarilor.
Nu stiu daca mi-ar placea sa cunosc oameni simpli ce vor sa fie complicati.
Nu stiu daca ias da vreun ban unui cersetor ce canta "pe la spate pe la spate".
Nu stiu daca as suporta mirosul de transpiratie venit dinspre un tricou imprimat cu un mesaj prin care ne spune ca posesorul lui e gigolo italian si costa 800 de dolari.
Nu stiu nici daca "aici" nu cumva e altundeva.

4 comentarii:

Trebuie spunea...

Eu stiu de ce pot si sunt asa.
Stiu de ce fac asta si de ce nu fac ailalta.
Stiu de ce ascult si-mi place cea mai penala muzik din lume.
NU STIU DE CE NU RECUNOSC TOATE ASTEA!
Infatuare, orgoliu, mandrie sau pur si simplu prostie? Sau toate la un loc??
Dar VREAU SA STIU sa traiesc si eu cu intensitatea oamenilor simpli, sa simt ca ei, sa ma bucur ca ei, sa plang asemeni lor....

Unknown spunea...

Nu stii o gramada din lucrurile astea pentru ca esti om. Si e minunat sa fii asa. Ai facut alegerile tale si STIU ca STII asta foarte clar.

cronicaru' spunea...

:)

Ahile spunea...

bageera01, nu recunosti "toate astea" pentru iti pasa de ce cred altii despre tine. N-ar trebui! N-ar trebui sa-ti pese decit de ce crezi tu despre tine!

In privinta simplitatii si a esteticii simplitatii: ai dreptate, lucrurile simple sint de obicei frumoase. Insa nu cred ca oamenii simpli traiesc cu o intensitate mai mare. Din contra!

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...