Indicele de rabdare


Romania a mai nascocit o traznaie. Ca si cum nu ne-ar fi fost de ajuns atatea fete prostute la teve insotite de mosi cu pretentii de june prim, am ajuns in aceasta vara si la "indicele de confort termic". Ma ia cu frig cand aud termenul. Cica Romania se sufoca la 35 de grade Celsius , are nevoie de aer rece, dar nu conditionat, pentru ca ala e conditionat de buzunar.
Jumatate de vara am injurat ploaia si caldura ce nu mai venea chiar daca trecuse si solstitiul. Acum, pentru 3 zile de 35 de grade Celsius se fac recomandari la radio ca "indicele de confort termic este foarte ridicat". Ce se intampla de fapt? Vara asta e trasa la indigo cu precdentele 7 si cu alte cate mii or fi trecut pana acum de cand am scapat de blana. Ca daia e vara, sa fie mai cald decat iarna... Sigura schimbare consta in aparitia "acestui indice de confort termic" (oare vor folosi termenul si la iarna cand vor fi -20 de grade?)
Tare as vrea ca presa s afie preocupata si de "indicele de saturatie al batranilor cu pensii de 200.000". Sau de "indicele de confort al celor ce dorm prin Parlament" sau de ce nu de "indicele de trait bine prin Romania". M-am saturat de "indicele de inteligenta al prostilor care apar la teve" si de "indicele de incompetenta si nesimtire al politicienilor". As muri de cald, numai sa nu mai aud de ei.

Niciun comentariu:

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...