Fetele cu mana-ntinsa

Hai ceva usor de uichend. Ultima moda la femei in Bucuresti:
-in picioare musai un pantofior cu degetutele p'afara, culoare cat mai saritoare in ochi si cu o talpa d'aia inalta, inalta frate, precum aveau odinioara fetele de se rascraceau pe bara (am vazut in filme)
- pe picioare, musai colanti. Eee colanti? Hai ma fugi d'aicea ca nu se mai poarta d'aia de prin '90, dinainte sa se lanseze New Kids On The Block. Sa cad pe spate daca nu sunt din nou la mare moda. Diverse culori, cu dungi, cu patratele, cu romburi, cu cercuri, nu conteaza, important e sa se mijeasca cracul crac si sa se holbeze tot mancatorul de seminte din RATB la camel-toe-ul tau (tot din filme)
- pe corp - hai fata ca asta e punctu' meu forte. Imi iau bluza aia mai lungutza de la Zara, de am prins-o cu tine la reduceri. Aia cu dungutze fata si cu anchiorul ala larg, ca sa-mi acopere un pic colantzii. Si imi iau o pereche de ciorapi nespalati de la fratimiu si mi-i pun in cupa sutienului. Stii cum se vede sanii? Marfa, fata.
- parul il las sa se usuce el singur sa fie mai ondulat asa, si bretonul mi-l prind cu o clema, aia ca de sidef asa, in crestetul capului.
- geanta, eee asta trebuie sa fie supradimensioata (am citit io in revistele nevesti-mii cand stateam pe buda) si cu baiere largi ca sa poata fi pusa pe umar. Daca are pe ea si un L si un V imbarligate e perfecta. Toata smecheria in geanta sta. Deci, tu trebuie sa tii geanta asta cu baierele la incheietura cotului, protapit usor in sold, si cu palma intredeschisa in sus. Daca vei urma acest sfat mersul tau va semana foarte bine cu cel al slabanoagelor alea de modele de prezinta moda la fashion teve. Ce conteaza ca tu esti atat de grasa de nu incapi in gandurile mele (p'asta o stiu de la Ombladon)
Fetele cu mana-ntinsa merita sa le pui o moneda in palma sau
http://www.youtube.com/watch?v=tBL_siN3DRE

5 comentarii:

Unknown spunea...

bai, dusman de clasa! ce ai cu colantii? ma simt direct vizata ;))
colantii rule!!! sint comozi si te fac supla si tu nu ai cum sa pricepi chestiile astea decit daca pierzi un pariu cu mine si te oblig sa porti colanti.
si cu pantofiorii ce ai? normal ca sint colorati. vara inverzeste pe afara si ce-oi vrea port? pantofii cu toc de 37 de cm ce-i are mama prin dulap, eventual negri de lac, eventual inchisi sa nu se iteasca degetelele cu unghiute colorate? la cernica si la pasarea cu tine, daca nu cumva or fi manastiri de taici!
si gentile mari... tu inca nu ai aflat cite pot incapea intr-o sacosa de muiere??? si cit ar fi de mare, tot nu ar incapea destule. in plus, va puteti insinua si voi in posetele noastre cheile, portofelul si toata lumea voastra marginita. e loc pentru de toate acolo.
asa... altceva... stai sa mai citesc... unde ai vazut tu ca ne punem ciorapi ca sa ne para pieptu' mai impozant? NOI ASA AVEM PIEPTU'! NU BAGAM NIMIC IN EL! UITA-TE MAI BINE.
Si daca ai chef sa faci vreodata ce fac aia pe youtube, anunta-ma sa-mi pun salopeta sau echipamentul de scrima. Pe ala nu-l dai jos nici sub amenintarea mitralierei.

Anonim spunea...

M-am amuzat copios..si m-am mirat ft ft ft tare cum de ai observat toate tendintele sezonului...Uimitor pt un barbat!
Ai uitat ochelarii de soare mari a la JLO, purtati chiar si-n aeroport, noaptea(prietenii stiu de ce), de unghiile visinii sau chiar negre(de la oja!!!) si d etelefonul mobil , ocazional, purtat in mana cu poseta...
Cat despre posetele supradimensionate...sunt o mare descoperire...Asa e, Shmeny, bagi de toate, acte, ochelari, farduri, parfumuri, tampoane, chei, pixulete, carnetele, telefoane, esarfe, pijamale, plus acelasi arsenal apartinand partenerului, care n-are chef sa isi botzeasca el buzunarele(cara doamna)...
Auzi, ia vezi, n-oi fi vreun vizionar...zi-mi si mie care-s tendintele pt toamna-iarna??

lumi spunea...

cu degetele pe afara sint de acord si culori pe unghii, de asemenea, nu si cu tocurile, la colanti inca nu m-am decis, bluze de la reduceri imi mai iau uneori (dar de la Mango:-)), mai pun si clame in par, ca-l am cam lung, ei, si acum geanta... punctul forte, sa fie cit mai mare, da, e ok, ca doar eu car si carte, si portofel, si bomboane, si vreo 25 de carioca, trei agende etc, dar ce stiu sigur e ca n-am s-o tin niciodata la incheietura cotului, mai bine pe umar, chiar daca am facut scolioza fiindca nu pot s-o port decit pe umarul sting! uuf, sa rasuflu putin. asta e!

cronicaru' spunea...

fetele, nu despre voi era vorba in descrierea de mai sus, asa ca n-o sa va dau un raspuns. am incredere in voi ca n-o sa ajungeti vreodata sa umblati cu mana-ntinsa pe strada. da' fetele alea chiar merita cate o moneda in palmutza, ca sa nu zic mai multe

Anonim spunea...

neste miloage, chiar sa stai la mana trecatorilor cu asa pretentii de mari doamne....

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...