Japonezul Costik


Un japonez a murit muscat de un caine in Bucuresti. 2006. Prilej de aprige dezbateri la teve pe tema maidanezilor. Primari, cantautori (mama mama ce cuvant am scos din mine!!!), reprezentantzi fundatii si realizatori de emisiuni isi dau cu presuspusu pe marginea gropii mortului, care urma sa fie ars, fiind japonez...
Ma rog, bla bla bla. Cea mai tar efaza vien la sfarshit cand cantautorul
(mama mama ce cuvant am scos din mine!!!) a scos o super pesa : Iubitzi si cainii vagabonzi".
Ia inchipuitiva o scena - japonezu era roman. Pe ultimu drum, printre bocete "un te duci tu ma costikaaaaaaaaa, si de ce nu mai iei cu tineeeeee...." fanfara canta "Drumurile noastre toate". Cand jalea e mai mare si costik urmeaza sa fak ultimul salt, seful orhestrei care avea un part-time la o fundatzie numita simbolik "Cinci labutze", ultima avand doar rolul de a dezvolta placere angajatzilor, ia decizia de a canta si pesa lui favorita "Iubitzi si cainiii vagabonzi".

Un comentariu:

Unknown spunea...

Aia cu labutza a fost senzationala. Initial citisem in criss-cross si nu vazusem. Tocmai voiam sa intervin si sa-mi apar maidanezii spunindu-ti ca sint PATRU LABE nu CINCI. Oricum la capitolul LABE te mai ajut si io, ca stiu citeva

Fă muia mai mică! Dă-te mare cu Has moro car

Văd zilnic  atâţia fătălăi şi zâne folosind cuvântul #uie încât îmi e ruşine că m-am mutat din Rahova. Măcar acolo îl auzeam de la cei ca...